Gå til innhold

Har du konvertert?


  

338 stemmer

  1. 1. Har du konvertert?

    • Fra iPhone til Android?
      41
    • Fra Android til iPhone?
      25
    • Fra iPhone til Windows Phone?
      13
    • Fra Android til Windows Phone?
      31
    • Fra Windows Phone til iPhone?
      1
    • Fra Windows Phone til Android?
      5
    • Har iPhone, og ønsker ikke å konvertere!
      11
    • Har Android, og ønsker ikke å konvertere!
      144
    • Har Windows Phone, og ønsker ikke å konvertere!
      7
    • Vurderer å konvertere fra iPhone til Android.
      4
    • Vurderer å konvertere fra iPhone til Windows Phone.
      3
    • Vurderer å konvertere fra Android til iPhone.
      9
    • Vurderer å konvertere fra Android til Windows Phone.
      23
    • Vurderer å konvertere fra Windows Phone til iPhone.
      0
    • Vurderer å konvertere fra Windows Phone til Android.
      1
    • Har konvertert fra Symbian til iPhone.
      0
    • Har konvertert fra Symbian til Android.
      14
    • Har konvertert fra Symbian til Windows Phone.
      5
    • Vurderer å konvertere fra Symbian til iPhone.
      0
    • Vurderer å konvertere fra Symbian til Android.
      2
    • Vurderer å konvertere fra Symbian til Windows Phone.
      0


Anbefalte innlegg

Nokia bestemte jeg meg for å boikotte da Nokia uttalte seg at N97 brukere var prøvekaniner. Dette mislikte jeg så sterkt at jeg gikk over til noe annet.

 

Før jeg anskaffet meg en LG Nexus 4 (fikk den to uker siden) vurderte jeg å skaffe meg en Windows 8 mobil bare for å prøve noe nytt. Det som stoppet meg var da jeg installerte Windows 8 på PC'en i julesesongen. Win8 på PC reflekterer mye av det som er på mobil tenkte jeg. Likte ikke det jeg så. iOS var utelukket, så da ble det bare å fortsette med Android.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, den er jo grei. Litt uenig med ressoneringen din ang WP8, men.

 

Syntes Nokia har gjort mye drit, men de er også ansvarlige for den beste enheten jeg har hatt, og lumia 920 imponerer sterkt, så tiltroen sniker seg tilbake tross n97 for meg :).

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg går fra iPhone 4S til Galaxy S2. Det blir en glidende overgang mens jeg faser ut iOS på jobb til Android privat. Jeg merker at programmer krasjer langt oftere på Android, men jeg liker friheten mer. Jeg har rootet Android-telefonen og byttet til custom ROM. Pr. nå bruker jeg begge telefonene om hverandre og merker at iPhone-skjermen gjerne kunne hatt samme skjermstørrelse som S2-en. iPhone krever også unødvendig mange steg for enkle operasjoner som i Android gjøres med et par sveip.

 

Jeg er foreløpig godt fornøyd med S2, men frykter at jeg kan bli avhengig av å skifte ROM - og det kan bli en ny tidstyv.

Lenke til kommentar

Vet om folk som digger blondiner som er coocoo for cocopuffs og som syntes Alle Elsker Ray er kjempeartig, og finnes folk som syntes reker er awesome og ikke kan fordra cola.

Jeg forstår at de syntes det, men ingen ting av det er "simply the best", Tina Turner be damned, det er bare preferanser. Selv om jeg er uenig betyr det ikke at de tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk fra et eller anna Sony Ericson OS til Symbian, likte det veldig mye bedre.

Gikk så over til Windows 6.5, dette var ustabilt, men jeg elsket grensesnittet.

Gikk så videre over til Androide, ikke fordi jeg likte det så godt, men fordi min telefon knuste i militæret, og jeg prøvde en av mine "kolegaer(?)"'s telefon som var en samsyng galaxy s, ble veldig overasket over hvor lett og raskt den var, samt god skjerm, aldri prøvd så god skjerm før, så jeg kjøpte den.

Liker androide og har ikke tengt å forflytte meg fra dette.

Selv o mjeg dog liker den gamle start-menyen i Windows 6.5 som får det til å virke som en skikkelig windows PC, dog ser jeg dem har tatt et skritt ned på Windows phone 7.

Lenke til kommentar

Slai, jeg ser at du har tatt deg til ro med win8 mobiler. Jeg har noen spørsmål.

  • Må man ha noe lignende itunes eller Zune (det Microsoft brulte på WP7) for å synke innhold til mobilen?
  • Noen apps du savner fra din S3?
  • Går det ann å holde appsene i mapper?
  • Hørte at WP8 ikke har fått en dedikert youtube app. Er dette sant?
  • Noe du savner med mobilen?

Lenke til kommentar

Vet ikke med syncing, jeg bruker bare drag/drop i Windows Explorer for filer, og MS sin cloud for backup av kontakter osv.

 

Apps fra sgs3... Njaei ikke noe jeg savner, per se. Hadde vært bra med psx emulator!

Ellers ikke noe jeg kommer på.

 

Nei det er ikke noe mappesystem. Men feks Pictures lar deg få tilgang til fotoapplikasjoner som bilderedigering o.l. rett fra Pictures.

 

Nå vil jeg ikke si man trenger mapper, da jeg selv er av oppfatningen av at en bra organisert startskjerm fikser biffen lett. Bare grupper appene og merk gruppene med navn dom "media", "musikk", "tools" osv.

 

WP8 har ikke en Youtube app fra Google, nei. Men metrotube er et veldig fint alternativ.

 

Hva jeg savner med mobilen... Bedre ordbok hadde vært greit, selv om det funker veldig greit å bytte mellom engelsk og norsk ved ett tastetrykk hadde jeg likt swiftkey x sin løsning bedre.

Nettleseren kunne hatt litt bedre UI, selv om den ble 10x bedre når jeg satt hurtigtasten til å være Tab management i stedet for stop/refresh.

PSX emulator.

 

Kommer ikke på mer her og nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...