Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Barcelona - El Clasico Mania

Latias

24 stemmer

1. 1. Hvem vinner Copa del Rey-semifinalen?

2. 2. Hvem vinner ligakampen?

3. 3. Hvem kommer til å gjøre det best i disse tre oppgjørene?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En som er litt smartere enn de vanlige?

Helt hårreisende at det spanske forbundet sa nei til Madrid sin forespørsel om å spille El Clasico på fredag. Overraskende var Barcelona negative til det...

Endret av Teipball
Skrevet

15:30-18:00 er prime time for de største to publikumsvennlige ligaene (PL og Bundesligaen). Hvor smart er det da å sette opp clasico kl. 16? De kunne fint ha satt den til kl. 14 hvis det var så viktig å gi Real mest mulig hvile før OT.

Skrevet

Hm, ikke lett å si.

Skal bli spennende å se.

Men tror kanskje Barca trekker det lengste strået, uten at jeg har noen god grunn for å si det annet enn at de har hjemmekamp.

Skrevet

Barca: Pinto; Alves, Piqué, Puyol, Alba; Busquets, Xavi, Cesc; Pedro, Iniesta, Messi.

Real: Lopez; Arbeloa, Ramos, Varane, Coentie; Khedira, Alonso; Maria, Özil, Ronaldo; Benzema

Skrevet (endret)

Hvor er Marcelo eller Coentrao? Pepe fremdeles skadet?

Pepe skal visst inn for Arbeloa i den oppstillingen. Higuain på topp. Coentie = Coentrao.

Da vet jeg i hvert fall hvem jeg ikke skal stole på når det gjelder lagoppstillinger på twitter. :p

Glem det, Pepe er ikke med likevel.

Endret av Latias
Skrevet
Man United coach Alex Ferguson will attend tonight's Spanish cup game between Barcelona and Real Madrid at the Camp Nou.

Ronaldo skal hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...