Gå til innhold

[Løst] Gir vekk Saints Row The Third (Full Package) [Steam req]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Så ikke det jeg. Men jeg håper jeg vinner. Hadde vært godt med et bra spill :p

Grei sjanse så mange innlegg du har i allefall :p Spam? :p

Og se, nå fikk du en mulighet til å svare meg også, så gratisinnlegg der! ;)

Skrevet

Grei sjanse så mange innlegg du har i allefall :p Spam? :p

Og se, nå fikk du en mulighet til å svare meg også, så gratisinnlegg der! ;)

Er jo ikke spam der. Har du det bra?
Skrevet (endret)

Håper jeg vinner :w00t:

in OP we trust.

Du får bare ha litt faith i at jeg snakker sant da :p

Jeg har jo gitt fra meg Half Life 2 for noen uker siden.

Endret av -Léon-
Skrevet

Ja, det er skikkelig kult. Og når man har lite penger, er det greit med et ekstra spill gratis :p Blir på en måte likt som Lotto. Bare med mye større vinnersjanse.

Skrevet

Men spam er vel mer å poste mange innlegg med et ord osv etter hverandre. Leon skrev jo også at man kan poste så mye man vil, men de fleste skjønner nok at man ikke må poste flere innlegg etter hverandre.

Skrevet

Men spam er vel mer å poste mange innlegg med et ord osv etter hverandre.

Nei, og jeg siterer diskusjon.no sin egen wiki: "I forumsammenheng er spam også innlegg uten mål og mening som kun er for å ta opp plass". Eventuelt muligens kun for å øke egne vinnersjanser i denne tråden ved å få så mange poster som mulig, selv om man ikke har noe å si (eller eventuelt later som om man lurer på noe *kremt*).

Skrevet

Nei, og jeg siterer diskusjon.no sin egen wiki: "I forumsammenheng er spam også innlegg uten mål og mening som kun er for å ta opp plass". Eventuelt muligens kun for å øke egne vinnersjanser i denne tråden ved å få så mange poster som mulig, selv om man ikke har noe å si (eller eventuelt later som om man lurer på noe *kremt*).

Jada jada :p Men jeg har bare veldig lyst på spillet. Har nettop kjøpt 2 andre nye spill. Så har ikke penger nok til et nytt. Eller jeg har, men kan ikke bruke SÅ mye penger :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...