Gå til innhold

AAS til genetisk maks


Anbefalte innlegg

At alle mennesker har et genetisk maksima både med og uten AAS er vell kjent.

 

La oss ha et lite tanke ekspriment.

Si en helt utrent voksen person begynte og trene med AAS kurer 6 uker på og 6 uker av omhver andre.

Dosene AAS er overegenprodukjonen av testo men, kun så mye at det ikke er veldig helseskadelig.

Kilden til AAS er fra apoteket der det kommer fra direkte og derfor toppkvalitet.

 

Kostholdet h*n har er idielt.

Målet er å nå genetisk maksimum kroppen kan tilegne seg av muskler uten steroider. Etter dette er nådd skal personen kun drive med vedlikeholds trening uten AAS.

 

Målet nås ved at når man trener uten AAS i 6 uker så stangerer mann i løftinga og går ned i vekt. Dette er en indikasjon på at kroppen mister muskler grunnet at den ikke kan ha så mye under normale omstendigheter.

 

Nå hvis man trener uten AAS kan det genetiske maksima som tidligere er nevt ta et helt liv å nå. Med AAS vil det ta mye kortere tid og slutt resultatet er det samme.

 

Nå dette måtte være en genial idee for folk som driver med manuelt arbeid.

Feks mange tømrere er jo vrak når de er 50 år gamle grunnet slitasje skader og manglende forebyggende trening.

 

Hva er deres tanker? Er denne ideen så knirkefri som den høres ut som?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

But, WHY? Hva skal man oppnå ved å nå sitt genetiske maksimum? Og hvorfor skulle det haste? En A føles bedre om jeg gjorde den selv, enn om vennrne mine gjorde halvparten, if you catch my drift.

 

Angående de eldre; da får heller 50åringene trene forebyggende, alder er ingen unnskyldning for noe som helst. Er muskelmassen såpass dårlig at det er behov for muskrloppbyggende behandling, da får man dette, men i en helt annen form enn det folk tror. Hadde denne tenkte personen trent styrke og mobilitet, ville han sannsynligvis ikke hatt "aldersrelaterte" plager i like stor grad.

 

Forsøker du en slags dissonans, forkledd i et "tankeeksperiment", for å legitimere eget ønske om bruk av AAS i "terapeutiske doser"? I don't get this.

Lenke til kommentar

But, WHY? Hva skal man oppnå ved å nå sitt genetiske maksimum? Og hvorfor skulle det haste? En A føles bedre om jeg gjorde den selv, enn om vennrne mine gjorde halvparten, if you catch my drift.

 

Angående de eldre; da får heller 50åringene trene forebyggende, alder er ingen unnskyldning for noe som helst. Er muskelmassen såpass dårlig at det er behov for muskrloppbyggende behandling, da får man dette, men i en helt annen form enn det folk tror. Hadde denne tenkte personen trent styrke og mobilitet, ville han sannsynligvis ikke hatt "aldersrelaterte" plager i like stor grad.

 

Forsøker du en slags dissonans, forkledd i et "tankeeksperiment", for å legitimere eget ønske om bruk av AAS i "terapeutiske doser"? I don't get this.

 

Hvorfor skal personen legitimere ønske om bruk av AAS? Det er fullt lovlig å bruke, bare så du ikke glemmer det :)

Lenke til kommentar

Han kan trenge legitimisering fordi det er sett ned på, og i de fleste tilfeller ikke særlig smart. "Det er ikke ulovlig" er en form for legitimisering.

 

Og for å svare TS: AAS har bieffekter.

 

Trengte aldri noen form for legitimisering da eg hoppet på, slik eg ser på det, har eg aldri tatt ett bedre valg :)

 

For å svare deg, AAS generelt har ikke bi-effekter.

 

De forskjellige AAS har sine respektive bi-effekter og disse må man lære seg å holde i sjakk om man begynner.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Etter å ha studert medisin i noen år så vil jeg si ja, alle menn over 40 år burde gå til legen sin å ta en blodprøve. Er ikke kroppen i homeostase i forhold til testosteron og østrogen så kan medisinering hjelpe veldig på livskvaliteten. Samme gjelder for veksthormoner. Dette har blitt mer og mer vanlig i USA og studiene er klare på at menn kan være aktive lenger i jobb ved hjelp av disse preparatene.

Lenke til kommentar

Steroider og andre anabole stoffer kan bidra til å yte over ditt genetiske maksimum, både utseendemessig og styrkemessig. Det du sier om at man når sitt genetiske max på kortere tid med steroider er dermed litt feil. Sluttresultatet er forresten IKKE det samme med og uten AAS. Om du tror at 6 uker på roids vil gjøre deg megastor og hjelpe deg å nå ditt genetiske max, tar du ekstremt feil. Selv etter år med forskjellige cycles vil du fremdeles ikke ha nådd ditt max.

 

Det er ikke vits å begynne med steroider før du har trent i årevis med perfekt kosthold og program, for du er sannsynligvis ikke i nærheten av ditt potensiale om du ikke har spisinga i sjakk.

 

Alle syntetiske stoffer vil ha en viss bivirkning, noen langt verre enn andre. En klassiker er gyno, aka. bitchtits, som da heldigvis kan motvirkes med anti-østrogen. Kroppens naturlige produksjon av testosteron vil kanskje ikke opphøre, men kraftig reduseres etter spesielt testokurer (som da må tas i en del cycles), og da ender du opp i testo-terapi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...