Gå til innhold

Hjelp til valg av backpack til Interrail/Asia-tur


Anbefalte innlegg

Jeg skal reise til Sør-Øst Asia i forbindelse med en klassetur i 3 uker, og tenker også en interrailtur i sommer (også på 3 uker). Tenker da at en god ryggsekk ville være en bra investering. Jeg har sett litt rundt omkring og lurer nå på om http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39319285&kwUnica=ryggsekk er å anbefale. Jeg er student og har derfor ikke allverdens penger, så får jeg mye for pengene for denne ryggsekken?

Finnes det eventuelt et mer rimelig alternativ?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Osprey Waypoint 85 l, da er en dagstursekk inkludert i den størrelsen, tror den er 15 l eller noe. Backpacket med den i Sørøst-Asia i fem uker, helt passende størrelse synes jeg. Også er bæresystemet, og løsningene ellers veldig gode. Kjempefornøyd med sekken, kommer til å bli mye brukt :) Det er forresten egen herre- og damemodell, damemodellen har litt bedre plass til bryst og hofter :p

 

Ser den fåes på Outnorth til ca 1800 kr. Jeg kjøpte min på Chillout, vet de har den hos Nomaden i Oslo også, mulig de har den på Platou og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om du har 75 liter sekk betyr jo ikke det at du er tvunget til å til enhver tid ha den full. Jeg har reist mye med 80 liter sekk, men har sjelden særlig mye i den. Liker å kunne legge dagstursekken oppi, i tillegg sitter den store sekken bedre på ryggen enn de fleste små sekker jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Selv om du har 75 liter sekk betyr jo ikke det at du er tvunget til å til enhver tid ha den full. Jeg har reist mye med 80 liter sekk, men har sjelden særlig mye i den. Liker å kunne legge dagstursekken oppi, i tillegg sitter den store sekken bedre på ryggen enn de fleste små sekker jeg har prøvd.

 

Akkurat! I tillegg har man jo den ekstra plassen sånn just in case man vil ha med noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...