Gå til innhold

Den offisielle Smite Tråden "Et tredje persons moba spill av verdensklasse"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De jeg får med på smite, ender tilbake på LoL eller DotA2. Håpløst! :p

 

Ville heller statset på folk som du kanskje ikke kjenner IRL ;)

 

Prøv å kom deg inn i et community (f.eks TAW ) (var før med i TAW, men ble for latterlige regler og tok med teamet mitt og dro, haha xD

eller finn en person du laner bra, og prøv å få kontakt med han.

Du har enda ikke sport meg om å ta et par runder ?? :(

Lenke til kommentar

 

Ville heller statset på folk som du kanskje ikke kjenner IRL ;)

 

Prøv å kom deg inn i et community (f.eks TAW ) (var før med i TAW, men ble for latterlige regler og tok med teamet mitt og dro, haha xD

eller finn en person du laner bra, og prøv å få kontakt med han.

Du har enda ikke sport meg om å ta et par runder ?? :(

 

 

Joda har spurt deg noen ganger ingame! :) Blir litt mindre smite de neste dagene, da GTA V har kommet :w00t:

Lenke til kommentar

Elsker Smite! Litt synd det er litt mye server lagg og bugs, for ikke å snakke om de idiotene som alltid går afk mid game.. Men, mitt favoritt-moba uten tvil! :)

 

 

hallo :)

 

Hvilke bugs sikter du til?

Antar at du ikke er level 30, siden det er personer som går afk midt i gamet, er dette riktig ?

Og lag spikes for alle er svært skjelden, og de er jo nesten ikke merkbar ;S

Lenke til kommentar

Bugs som gjør at etter en lagspike så får jeg til tider hverken attacket eller brukt noen spells, noe som gjør at jeg må relogge mid-game. Mulig det bare er nettet hos meg?

Ja, er lvl 18 :) Regner med at det blir bedre i lvl 30!
Men, serverene lagger litt stort sett hver gang jeg spiller, merker det ikke så alt for mye tho.

Lenke til kommentar

Bugs som gjør at etter en lagspike så får jeg til tider hverken attacket eller brukt noen spells, noe som gjør at jeg må relogge mid-game. Mulig det bare er nettet hos meg?

 

Ja, er lvl 18 :) Regner med at det blir bedre i lvl 30!

Men, serverene lagger litt stort sett hver gang jeg spiller, merker det ikke så alt for mye tho.

 

 

ehhh, den bugs du snakker om, har aldri skjedd med meg, og har vell over 2k games, hmm xD kan det være pcen din?

 

Blir MYE bedre når du kommer deg til level 30 :p

Lenke til kommentar

Det eksisterer faktisk noen game breaking bugs, dog disse er ikke så merkbare nå for tiden.

Tror jeg har kommet over 2.stk som har skjedd fra loading screen til in-game, hvor man ikke får togglet abilities eller noe, men dette er noen måneder siden jeg har opplevd.

Om du spiller Smite, Dota eller LoL så anbefaler jeg http://zealotgaming.com/ er medlem her selv, og sinnsykt ålreit community med faste spillkvelder og godt organisert.

Lenke til kommentar

Det eksisterer faktisk noen game breaking bugs, dog disse er ikke så merkbare nå for tiden.

 

Tror jeg har kommet over 2.stk som har skjedd fra loading screen til in-game, hvor man ikke får togglet abilities eller noe, men dette er noen måneder siden jeg har opplevd.

 

Om du spiller Smite, Dota eller LoL så anbefaler jeg http://zealotgaming.com/ er medlem her selv, og sinnsykt ålreit community med faste spillkvelder og godt organisert.

 

Den buggen du snakker om er enkel å fiske.. Du restarter bare med en gang, og du kommer tilbake raskt og mister ikke noe i gamet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...