N. Tveranger Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Har en 88' modell Mercedes 190D som det kommer diesellukt inn i bilen når den står på tomgang. Det er kun når den står på tomgang. Uansett om ventilasjonen står på eller ei.. Har ikke spess peil på området, så håper noen vet hva det kan være, for er heller ingen lekkasjer på eksosrørene..
Opelduude Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Kan være lekkasje fra ei dyse eller fra en av returslangene som går i mellom dysene.
N. Tveranger Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Skrevet 17. januar 2013 Så med andre ord kan dette være en del arbeid å få orden på? :|
Complexity Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Kommer ann på, en liten slange er ikke store jobben.
1915 Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 har opplevd før men med bensinerbil at det luktet bensin i bilen. og problemet var ikke i motorrom. var er tettering som hadde med pyfyllingsrørert til tanken å gjøre. når man fylter full tank ble det bensinlukt i bilen. kan være det også.
N. Tveranger Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Skrevet 17. januar 2013 Nei her er det uansett om tank er nærmest tom eller helt full. Noen jeg snakket mente det kunne være at filteret til ventilasjonen kan være tett, men tenkte å høre her før jeg endevender hele dashbordet. : ]
N. Tveranger Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Skrevet 26. januar 2013 Ingen andre som har vært borti lignende problemer?
Labelle Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Anbefaler du får ordnet det. satt på en venn som hadde samme problemet. Kjente jeg fort fikk symptomene på eksosforgifting. er ikke akkurat bra... han hadde et stort holl i eksosen.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Lukter det uforbrent diesel eller dieseleksos?
N. Tveranger Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Skrevet 26. januar 2013 Jeg syntes hele bilen lukter spesielt, men lukta inni bilen er som utenfra, så blir vel mer dieseleksos. Men det lukter akkurat som inni motorrommet på en gammel sjark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå