Gå til innhold

Ang. ATi vs. nVidia o.l.


Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med trådstarter.

Det virker som noen folk er kjemisk renset for evnen til å kunne se objektivt på noen emner. De har opparbeidet seg en mening, og denne blir da lov. Nåde den tullingen som måtte finne på å motsi dette, eller kanskje prøver å se saken fra flere sider.

Når det gjelder ytelse så har vel både Ati og Nvidia noen punkter de er best på begge? Og noe der de er omtrent like? Det blir vel gjerne opp til enhver hva de setter som viktigest? Sånn er det forresten med problemstillingen Amd/Intel også.

Forøvrig så er de fleste produktene mer en brukbare til å kjøre de nødvendige applikasjoner. Og jeg gir blanke pokker i hva andre har, så lenge jeg er fornøyd med det jeg har. Hvorfor skal man prakkes på andre sine "behov"?

 

og til slutt alle sammen: Alle medaljer har en bakside.

Lenke til kommentar
Glemte å si at man faktisk har ytringsfrihet i Norge. For de som ikke er helt klar over det er det at man kan si og mene hva man vil så lenge man ikke sier noe krenkende.

 

Bare fordi man kan slenge udokumenterte ensidige idiotutalelser ut i lufta ved enhver anledning uten å bryte norsk lov, så betyr ikke det at vi ikke burde prøve å sette en stopper for det.

 

AtW

Lenke til kommentar

vet dere hva det største problemet med tråder som dette er?

De som burde lest de, leser de IKKE! :(

 

Vi kan sitte her og diskutere så mye vi vil, men enkelte stikker innom og vifter med sure sokker her også.

 

Blir ikke lenge før fan-boysene begynner slik som "friscis" (shampoo :) reklamene. "nVidia - det er bevist", eller kanskje, "ATi - Ha en fin dag" :roll:

 

Yummyer på speed hadde jo vært noe å satse på. Kanskje vi hadde fått kverket disse folka en gang for alle?

 

"AMD - fordi Intel ikke varmer like godt opp på hybelen min" :D

Lenke til kommentar

Vil bare legge til:

JA! vi har ytringsfrihet i norge. Men som det så mange ganger før har vært poengtert så er ikke dette forumet her norge. Det er midt i ingenmansland, nemlig internett. forum.hardware.no er en liten stat med størrelse smøla på planeten www. På forum.hardware.no har du begrensedde rettigheter.

Å "bo" her er ikke en rett, men et privilegium. Et privilegium du burde være glad for å kunne benytte deg av. Et privilegium du burde fortjene. Ingen kan nekte deg å si hva du mener, men vi kan alltids sensurere deg, stoppe deg eller nekte deg adgang. Synes du det høres urimelig ut - da bør du flytte.....

 

Mvh. Tresprit i mangel av en Yummy ;)

Lenke til kommentar

Jeg gir meg ikke så lett... Hvis du har noe imot ting jeg har sagt i andre tråder, så ta opp "tåpelighetene" i de trådene, på en sivilisert og saklig måte.

 

Jeg finner meg ikke i utfall og personlige beskyldninger av denne typen, spesielt ikke når de kommer som lyn fra klar himmel, i feil tråd, og uten henvisninger til hva det er snakk om.

Lenke til kommentar
mad_arab:

referte til dine tåpelige svar om emnet i andre tråder.

 

Og til dere andre hvis dere søker så ser dere at jeg alltid begrunner svarene mine på en saklig måte i slike tråder.

 

 

 

"alltid begrunner"

Først ville jeg likt og høre din diffinisjon av alltid.

 

Og om du så definerer det alltid, gir det deg rett til og komme "som et lyn" fra himmelen og være usaklig i denne tråden som skal være seriøs?

 

Nei, det holder ikke vet du..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...