Gå til innhold

Til de som har Asus A7N8X

bowelripper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte dette kortet brukt, men fikk ikke med "2-port USB bracket" (slik at jeg kan få to ekstra USB-porter). I manualen under "Package contents" står det: "ASUS 2-port USB bracket (optional)".

Kan noen som har dette kortet bekrefte/avkrefte om denne skal følge med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk med på mitt... Ligger to USB porter og en FireWire i pakka mi enda, hvis jeg ikke husker feil. 2 på hovedkortet og du ekstra med... Bare og si fra så går det nok fint til slutt...

:smile:

Lykke til :D

Skrevet
DarkScorpion: Jeg ser at du har Deluxe-versjonen. Det jeg har er billigversjonen (heter bare A7N8X). Kanskje det ikke fulgte med dette kortet?

Hvis det står optional, er det bare Deluxe versjonen har det

Sorry :shrug:

Skrevet
Kjøpte du kortet demobrukt?

For eksempel komplett sender ikke med sånne ting, og det står tydelig på websiden deres for demovarer :-?

Kjøpte et MB demo brukt på komplett.

Ingenting fulgte med. Men jeg ringte og ba tynt om å få kjøpe den dingsen som skal på bak sammen med ps2 osv. 2 dar etter hadde jeg hele setter i posten....gratis :D

Bra service av komplett.

V :woot:

Skrevet

Synes komplett gjør en bra jobb jeg. Jeg får Asus a7n8x deluxe i morra, WEHU! +++ det som er i sigg :D gleder meg som ******. Ulempen er at jeg kanskje har knekt et ben i hånda, klikker viss jeg må gips :S

Skrevet

Hmm , jeg kjøpte kortet mitt A7N8X rev.1.xx for leenge siden , ikke deluxe eller noe sånt. brakett for USB fulgte med.

Men kortet var rimelig nytt dengang , kosta meg 1200,- eller noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...