Gå til innhold

PC oppsett 2014

Anbefalte innlegg

Skrevet

3570k i advanced gamer syns jeg blir galt uansett. Kjøper du 2x titan kjøper du ikke 3570k tenker jeg.

Ellers en topp tråd som kan hjelpe mange! Super innsats :dribble:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3570k i advanced gamer syns jeg blir galt uansett. Kjøper du 2x titan kjøper du ikke 3570k tenker jeg.

Ellers en topp tråd som kan hjelpe mange! Super innsats :dribble:

Det er nok litt sant, men avhengig av hva du spiller ;)
Skrevet

Den W8 artikkelen du har valgt på 19k er bare en oppgradering fra W8 til W8 Pro. :)

Klar over det, men man kan ta clean install med den ;) Har gjort det selv 2 ganger :D
Skrevet

Klar over det, men man kan ta clean install med den ;) Har gjort det selv 2 ganger :D

HÆ?! :hmm: Fortell hvordan pls

Hvis det er off topic, ta det på melding eller annen del av forumet..

Skrevet

Først og fremst takk for en nydelig artikkel, det er pokker ikke lett å holde seg oppdatert på HW fronten om man ikke følger med ukentlig.

Jeg ser på komponentene innenfor kategorien du kaller for "gamer-pc" og ingen nettbutikker har skjermkortet inne for tiden, har du ett annet kort og anbefale? samme gjelder da Corsair AX 750W som heller ikke er på lager.

takk.

Skrevet

Først og fremst takk for en nydelig artikkel, det er pokker ikke lett å holde seg oppdatert på HW fronten om man ikke følger med ukentlig.

Jeg ser på komponentene innenfor kategorien du kaller for "gamer-pc" og ingen nettbutikker har skjermkortet inne for tiden, har du ett annet kort og anbefale? samme gjelder da Corsair AX 750W som heller ikke er på lager.

takk.

Takk for feedback! Har fikset dette nå ;)
  • Liker 1
Skrevet

Takk Marius.

Jeg har en ny Corsair Powersupply HX 750W liggende, denne kan fungere like godt? Har også Antec Twelve Hundred Big Tower Sort som heller ikke er brukt før.

Skrevet

Takk Marius.

Jeg har en ny Corsair Powersupply HX 750W liggende, denne kan fungere like godt? Har også Antec Twelve Hundred Big Tower Sort som heller ikke er brukt før.

Jepp, den funker supert, men er ikke like modulær ;)
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...