Gå til innhold

[Løst] Mulig å spore forsvunnet Laptop?


A-Dawg

Anbefalte innlegg

Kunnskap koster. Denne lærepengen koster deg og ikke meg da punkt nummer en i å sende noe som helst er å bruke rett speditør..

 

Vel, hvis du leser nøye etter, så har han jo levert pakken til rett ekspeditør. At Bunnpris velger å bruke Tollpost er jo litt vanskelig for avsender å vite, med mindre han får komme inn bak skranken og være vitne til det som skjer under scanningen. Noe som er ganske uvanlig så vidt meg bekjent.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du leser nøye etter, så har han jo levert pakken til rett ekspeditør. At Bunnpris velger å bruke Tollpost er jo litt vanskelig for avsender å vite, med mindre han får komme inn bak skranken og være vitne til det som skjer under scanningen. Noe som er ganske uvanlig så vidt meg bekjent.....

Og hvis du leser litt nøyere, samt lærer deg norsk, vil du finne en stor forskjell på speditør og ekspeditør.

Lenke til kommentar

Takk det samme. Det var et svar på ditt litt sarkastiske / nedlatende svar til KimKarne, ikke direkte til trådstarters utfordring. Som man roper i skogen, får man svar :-)

Hehe. Nå var i utgangspunktet ikke mitt mens om sarkasme, men kan se at det kan tolkes dit. Jeg leste selv startinnlegget litt for raskt og fikk ikke med meg alle detaljer.

 

Tror uansett de fleste er enig i at det er forkastelig om TS ender opp med å kun få 600 kroner i erstatning for dette.... I såfall bør jo Tollpost ettergås i sømmene av myndighetene/forbrukerrådet med krav om å etablere en akseptabel erstatnings-ordning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Men hvis den er levert inn hos Tollpost / my-pack i en butikk så er ikke det hos posten.

Kunne like godt ha levert den inn på søppeldynga.

 

Men at de scanner pakken der , og ikke sier noe, det i selg selv er kritikkverdig.

 

En scanning er jo bare å lese av en strekkode som overføres til en kode. Ikke noe mer hokus pokus enn det.

Endret av Slettet+8713
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...