Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Infertil eller ikke...


heartlife

Anbefalte innlegg

Jeg stresser om dagen. Kan jeg i det hele tatt få barn eller ikke, hva skal jeg tro, forholde meg til og tenke er spørsmålene mine nå. Eksen og jeg forsøkte i 10 år å få barn. Vi klarte å få to barn tidlig. Men etter det strevde vi i 10 år uten å lykkes. Vi gikk til leger og de fant ikke noe på meg, men fant ut at han hadde lavt sædantall. For litt over ett år siden flyttet fra hveandre, og nå har han og den nye samboeren lykkes med å få barn. Jeg er glad jeg har de to barna mine, men nå sitter jeg også igjen med frustrasjoner over om jeg i det hele tatt kan få barn.... Hvordan kunne han lykkes etter 10 år med forsøk på å få barn med meg... Da må det jo stå på meg, at det var meg som var problemet..... Hvordan ville dere forholdt dere til det? Hva ville dere tenkt? Ønsker litt innspill slik at jeg kan få tips om hvordan jeg skal takle og håndtere de vanskelige følelsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for svar. Har snakket med legen om det, og det trenger ikke skyldes meg selv om han lykkes nå. Vi vet ikke hva det skyldes. Hun ba meg roe ned, og ikke tenke sånn på det. Jeg har jo tross alt to barn, og jeg får bare leve livet videre og så se hva som skjer. Jeg har ikke forsøkt å få barn etter eksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...