Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forbedret meg 3 minutter opp Stoltzen (for de som vet hvilket helvete det er og gå opp) siden jeg begynte den seriøse treningen. Kosthold forbedret seg med at jeg har byttet ut 300-400 grams varmdiskmat med salat, eller sunn youghurt (ala skyr, og aaaav og til den nye greske). Kvelds blir gjerne en brødskive eller frukt. Hender av og til jeg drikker sjokolademelk, men kutter ned på sjokoladepulveret. Liker egentlig ikke smaken av melk. Russetid nærmer seg, og er redd kosthold og vekt kommer til å gå på en kraftig smell der :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faller imponerer også! Ikke mange månedene til nå så er du under 100 :) ...håper bare du ikke tar meg igjen ;)

 

Dette ble uka's pep-talk fra min side :)

 

Jeg tror det er fellesskapet som bidrar litt. Jeg finner det i alle fall motiverende å lese andres fremgang! Jeg har egentlig et håp om å nå under 100 innen juli, men får se om jeg klarer det. Men da har vi en challenge ;)

 

Ja, men siste ukene har vært tøffe.. må komme meg over kneika! Fylla i helgene som ødelegger :p

 

Du får tenke at det kunne vært verre! Men stå på videre, så klarer du dette :D

 

Stå på selv Zt :)

 

 

Fått litt fremgang i det siste, nå sist falt vektnåla til ro på 109 kg :) Samme dag klarte jeg mine første pull-ups på treningssenteret. Nå begynner det å bli skikkelig gøy!

 

Gratulerer! Dette er virkelig kult å lese :D Stå på videre!

 

Forbedret meg 3 minutter opp Stoltzen (for de som vet hvilket helvete det er og gå opp) siden jeg begynte den seriøse treningen. Kosthold forbedret seg med at jeg har byttet ut 300-400 grams varmdiskmat med salat, eller sunn youghurt (ala skyr, og aaaav og til den nye greske). Kvelds blir gjerne en brødskive eller frukt. Hender av og til jeg drikker sjokolademelk, men kutter ned på sjokoladepulveret. Liker egentlig ikke smaken av melk. Russetid nærmer seg, og er redd kosthold og vekt kommer til å gå på en kraftig smell der :D

 

Jeg aner ikke hvordan det er å gå opp Stoltzen, men uansett - en forbedring på 3 minutter er bra :)

 

Ang. kosthold, så er det lov å kose seg i blant også. Jeg tar faktisk meg selv i å spise noe sjokolade osv i blant. Sjokomelk er ikke det verste en kan putte i kroppen.

 

Jeg må si at selvtilliten min har økt fordi jeg vet at jeg har nådd en del på veien. Hvordan føler dere at det går om dagen? Føler dere at motivasjonen blir bedre og bedre?

 

Stå på alle sammen :) Ikke lenge igjen til go-været dukker opp (endelig)

 

 

Mvh Faller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på trening nå. Skikkelig selv om solen tilsier at jeg burde vært ute :p Jeg følte ikke at jeg har gjort så veldig mye etter forrige økt, men det er fortsatt fremgang hos meg.

 

Startvekt: 122,1 kilo

tidslengde: 19 uker

Nåvekt: 108,8 kilo

Differanse: 13,3 kilo

Mål: ~95 kg

 

Mvh Faller

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok ganske stødig rekord i pullups på trening i dag, 4 på rappen, opp fra 2.

 

Startvekt (første post) 118kg

tidslengde 19 uker?

Nåvekt 106,7kg

Differanse 11,7kg

Mål ~85kg

 

Må nevnes at da jeg egentlig startet prosjektet i fjor vår, var vekta over 150, så jaa, jeg er fornøyd så langt!

Endret av Obit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Får melde meg inn her, så får eg kanskje litt ekstra motivasjon til å fullføre.

 

Etter at eg og dama flyttet sammen har eg gått opp heile 14 kilo på ca eit år, det har blitt i overkant med kosemat og godteri, så nå har vi akkurat innført totalforbud av snop, og kastet alt av karbobomber fra mat- og kjøleskap.

 

Er 185cm og veier 94 kilo, målet er å komme ned til 78kg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...