Kai_75 Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Hei. Jeg har kjøpt Windows 8 pro fra Microsoft sine sider. Jeg får beskjed under installering av Windows 8 "Vi finner ikke ut om PCen er klar til å fortsette installasjonen av Windows 8." ??? Noen som har tips om hva jeg skal gjøre. (Har prøvd å få svar fra Microsoft sine sider + søkt på Toshiba sine sider uten resultat) Maskinen det da gjelder er en Toshiba Satellite P850-30R (ca 1 mnd gammel)
Pey'J Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 Hvor langt kommer du før denne meldingen dukker opp? Har du satt i gang selve installasjonen eller er det Windows 8 Upgrade Assistant som ikke lar deg kjøpe og laste ned?
Kai_75 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Skrevet 26. desember 2012 Kommer ikke særlig langt i prosessen. Har kjøpt den men vil ikke installere pga "Vi finner ikke ut om PCen er klar til å fortsette installasjonen av Windows 8"' Skal prøve med det svaret ovenfor å se om det funker.
Kai_75 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Skrevet 26. desember 2012 Da ble det i orden. Ordnet på DVD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå