Gå til innhold

Bør du bytte mobilen du fikk til jul?


Anbefalte innlegg

Alle sammen.

 

Jeg er tilbøyelig til å være enig i at Android er bedre.

TV2 Hjelper Deg har også sagt at Tab er bedre enn iPad i en stor test av nettbrett.

 

Om en kunde kommer inn i butikken for å kjøpe iPad, da skal han ha iPad.

Om kunden trenger hjelp til å velge, kan selgeren bruke sin kunnskap til å veilede.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selgere som villeder er patetiske og kjøpere som tror selgere bare har kundens interesser som eneste motiv for å anbefale noe er naive. Mitt forebyggende løsningsforslag er at kjøper og selger ikke har kontakt med hverandre før kjøpet. Kjøper bør finne ut av ting mest mulig på egenhånd og kun i nødsfall stille enkle ja/nei/faktaspørsmål til selger. Vet du ikke hva du trenger så trenger du det antagelig ikke.

Lenke til kommentar

Tja, telefoner koster alt fra et par hundrelapper til over 6000 kr og det er ofte sterke preferanser på hva man ønsker. Jeg vil si at jo mer penger man skal legge i det jo viktigere blir det å treffe riktig.

 

Jeg håper at jul ikke ødelegges av at vi mennesker i I-land er redusert til forbrukerjunkies. Om det er et menneske der ute som har tatt seg tid og omtanke til å faktisk gi noen noe - det være seg en klem, en hilsen eller en presang - så burde man skamme seg dypt og inderlig om man ble misfornøyd med det.

 

Dette er himla enkelt. Har du fått noe til jul av noen? Du er jævlig heldig og burde være kjempeglad og ikke la noen fortelle deg annet :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...