Gå til innhold

ÅHERREGUDSÅBILLIG! - Steam julesalg, hva skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Jeg innså nylig at jeg ikke har spilt gjennom et eneste spill siden mass effect 3 kom ut i vår, forsåvidt en av de få seriene jeg har tatt meg sammen å spilt de siste årene :/

 

Jeg hadde satt stor pris på å få haugevis med anbefalninger etter meg på knallgode spill som er på salg hos steam nå!

 

Når det kommer til spill så er jeg veldig glad i RPG og FPS med god og engasjerende storyline, jeg har heller ikke noe imot strategispill og andre spill som trimmer hjernen.

 

Spill jeg har spilt og likt godt de siste årene:

  • Portal 1 & 2
  • Half-Life 1,2,EP1 og EP2
  • Trine
  • TES: Skyrim
  • Mass effect 1, 2 og 3. (Nærmest fanatisk rundt denne serien)
  • Guildwars 2

I handlekurva mi på steam as we speak:

  • Mirrors edge
  • Trine 2
  • Borderlands 1 & 2

Og jeg vurderer akkurat nå å kjøpe:

  • Dishonored
  • Fallout 3 og Fallout 3: New vegas
  • Hitman: Absolution

Håper på masse respons og et glovarmt bankkort ^^

Endret av weebl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fallout: New Vegas er spillet for deg hvis du er ute etter god og engasjerende storyline med større valgfrihet en de fleste RPG i disse dager.

 

Fallout 3 har en mye bedre historie og føles mye mer originalt enn new vegas. Likte ikke new vegas sin historie, brydde meg liksom ikke noe om hovedkarakteren eller mr house :S

 

War. War never changes..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte Fallout New Vegas Complete edtition. Hadde det til Ps3 men spillet var forferderlig til konsoll.

 

Mye bedre på Pc har ikke møtt på noen bugs enda, pluss at jeg har ikke testet Noen DLc enda :D

 

 

Steam var litt douchebags med meg, for 5 dager siden kjøpte jeg RPG Maker VC Ace til 60 euro som de reklamerte for på hoved siden, 4 dager senere halverte de prisen........ Fy flate jeg følte meg dum da :(

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...