Gå til innhold

Project cars


Anbefalte innlegg

Finnes det en norsk gruppe som kjører seriøst? (trenger ikke være norsk)

Online delen blir fullstendig ødelagt av drittunger som sperrer banen midt i en sving, eller kommer dundrende i motsatt retning bare for å ta meg ut av løpet.

Det irriterer meg til beinet at det ikke finnes et system som sender dem på hodet ut av serveren, for de har ikke noe der å gjøre.

Jeg vil kjøre seriøst og rent, mot andre med samme ønske.

Er med jeg. Samme steam-navn som her inne. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan noen forklare meg anti aliasing for dette spillet?

Du har MSAA, High, DS2-9X og DS2M

 

Men så har du også FXAA off, low, medium og high

og SMAA  off, low, medium, high og ultra.

 

om man bruker DS2X, 4X, 6x eller 9X .. skal en da skru av FXAA og SMAA ?  

 

Er en liten jungel alle settings til PC spill .. 

Lenke til kommentar

 

pCars 2 er nå startet, første build er ute, funding er åpnet, og fokuset er flyttet over fra pCars 1.

Kilde?

 

 

De har vel selv sagt at de skal ha delt fokus ihvertfall ut 2015. De skal jobbe med DLC'er parallelt med utviklingen av pCars 2.

 

Noe jeg tror på da jeg regner med de vil tjene noen ekstra kroner på pCars 1 før toern kommer.  

Lenke til kommentar

 

pCars 2 er nå startet, første build er ute, funding er åpnet, og fokuset er flyttet over fra pCars 1.

Kilde?

 

 

http://www.racedepartment.com/threads/project-cars-2-announced-with-crowdfunding-options.107634/

 

http://www.virtualr.net/project-cars-2-funding-now-open

 

http://www.wmdportal.com/projects/project-cars-2/

 

De har vel selv sagt at de skal ha delt fokus ihvertfall ut 2015. De skal jobbe med DLC'er parallelt med utviklingen av pCars 2.

 

Noe jeg tror på da jeg regner med de vil tjene noen ekstra kroner på pCars 1 før toern kommer.

Jah, litt under 30% av SMS gjengen blir "igjen" på pCars 1. Men SMS er en relativt liten gjeng med utviklere, de er jo ikke 1/4 av størrelsen til Turn 10 som utvikler Forza.

 

DLC'r vil jeg fint tro kommer, for å få inn enda mer penger.

 

Men å fikse alle feilene, og manglende features. Det tror jeg ikke skjer. Det tror jeg derimot er noe som vil bli annonsert som "features" i pCars 2.

 

EDIT: Ang. pCars 2 crowdfunding, for å i heletatt ha en "stemme" i spillet må man betale minst 100 GBP. Alt under er basically Early Early Access. Men SMS leter etter både publisher og investors med penger, disse vil alle få mer stemmer enn Platinum members, som koster 10k GBP.

 

Det er IKKE ment som en fortsettelse av pCars 1, og den måten å utvikle spill på (Se Mr.Bells kommentarer i link nummer 2).

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Eg instalerte spele igjen og tenkte da må ver bedre no med nesten alle bugs fiksa og alt regna eg med. Så grei start AI e bedre osv. Men vist dei ikkje fikse pit systeme snart så blir da sikkert sletta igjen...Gjekk tebake te karriere og endurance series der eg kjører 1timer løp.  Alt gjekk fint i 45minutt så begynnte da og regna så då trøkke eg pit request og dei seie confirmed og alt. Så kjøre eg inn men neida: the pit box is currently occupied. Så då tar AI øve bilen min og prøve og svinga gjennom muren og ut på banen igjen og skrape bilen i 50meter framøve før han gjir full gass og rett i ein vegg og står fast der... Så da va 45 nye minutt kasta vekk på detta spele...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har da funnet ut at dsx6 og smaa på ultra med alt annet av instillinger satt på ultra i 1440p ikke går på california highway i thunderstorm, med 36 biler. (Har vell funnet ut at det er den banen det kreves mest av grafisk, korrekt meg om jeg tar feil)

Med 3 stk titan x overklokket til 1400mhz på vann, uten å måtte gå ned i 30 fps i de sekvensene det er flest biler i bildet.

 

Skrudde ned til dsx4 med fortsatt smaa på ultra, da fikk jeg flyt over 60 fps på de værste sekvensene. 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...