Gå til innhold

Hva trengs for å få koblet 2 ekstra skjermer til pcen?


Intercom

Anbefalte innlegg

Tja :p kommer an på budsjettet ditt ;) men får du tak i et stk til 560Ti til en veldig liten peng, så går du for SLI oppsett :)

 

Tja, tenk deg selv situasjonen: Du har en pc med et skjermkort som er mer enn bra nok fra før. Men du vil ha mer plass å jobbe på (vise excel ark, dokumenter, VmWare maskiner etc) så du vil finne ut den billigste måten å kunne koble til 2 ekstra skjermer. Hva ville du gjort?

 

Jeg ser 560Ti ligger ute til 1400,- + frakt og det er egentlig litt dyrt synes jeg for et gammelt kort, bare for å kunne koble til 2 skjermer til. Trenger jo ikke all denne kraften et SLI oppset gir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, tenk deg selv situasjonen: Du har en pc med et skjermkort som er mer enn bra nok fra før. Men du vil ha mer plass å jobbe på (vise excel ark, dokumenter, VmWare maskiner etc) så du vil finne ut den billigste måten å kunne koble til 2 ekstra skjermer. Hva ville du gjort?

 

I den situasjonen ville jeg bare plugget inn ett billgst mulig ok 2D-kort og brukt det til excel og dokumenter, f.eks dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650026

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...