Gå til innhold

Hva trengs for å få koblet 2 ekstra skjermer til pcen?


Intercom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss men ikke alle i full HD eller? Og en annen ting, hvis jeg skal gjøre ting som krever litt feks videoredigering.... kan det ene kortet brukes til tungarbeidet mens dette puslete lydløse kortet brukes til å bare vise bilde på skjerm? Eller skjer dette automatisk kanskje?

Endret av Intercom
Lenke til kommentar

hva er vitsen med et kort som er dårligere enn det du har? hvis du kjøper et 560ti til kan du kjøre 4 skjermer via SLI men du burde heller oppgradere til noe bedre fra 600 serien som kjører 4 skjemer uten SLI.

 

??

 

Planen var ikke å bytte ut kortet jeg har, men å legge til dette billigkortet for å få to ekstra skjermer.

Lenke til kommentar

??

 

Planen var ikke å bytte ut kortet jeg har, men å legge til dette billigkortet for å få to ekstra skjermer.

 

det fungerer ikke sånn. du må enten kjøpe et bedre kort eller kjøpe et til 560ti. 4 skjermer støttes kun av SLI eller 600 serie kort.

 

Nåja, i utgangspunktet så kan du putte hvilke som helst 2 (eller flere)skjermkort inn i en pc og kjøre forskjellige skjermbilder på hver utgang. (Med forbehold om at noen kombinasjoner og drivere kan være problematiske)

 

Så lenge du holder deg innenfor samme driver/produsent (ATI/NVIDIA) bør det iallefall være problemfritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...