Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Hva med

 

McAfee antivirus ?

 

Har dette gratis hos DNB.

Erfaringer???

 

McAfee er et kjent antivirus selskap så med det kan du regne med å være godt beskyttet.

 

Hvis du vil tenke minst mulig på innstillinger osv så går du får det gratis antivirusprogrammet som Windows har laget, det heter Microsoft Security Essentials. Jeg bruker det og er veldig fornøyd, slipper irriterende meldinger osv og oppdateringer kommer automatisk med de andre windows oppdateringene.

Lenke til kommentar

McAfee er et kjent antivirus selskap så med det kan du regne med å være godt beskyttet.

 

Hvis du vil tenke minst mulig på innstillinger osv så går du får det gratis antivirusprogrammet som Windows har laget, det heter Microsoft Security Essentials. Jeg bruker det og er veldig fornøyd, slipper irriterende meldinger osv og oppdateringer kommer automatisk med de andre windows oppdateringene.

Men hvor bra er det? Ser at Din Side slaktet det !

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Men hvor bra er det? Ser at Din Side slaktet det !

 

Er forskjellig fra versjon til versjon, men hvis det ble slaktet når det gjelder sikkerhet ville jeg ikke satset på det, alt annet kan leves med hvis det ikke er plagsomt. Det kan bruke for mye ressurse, være vanskelig og bruke osv for eksempel, dette er ting som blir testet av DinSide.

 

Jeg anbefaler windows antiviruset da det er ekstremt enkelt og et fantastisk program i min mening, gjør utrolig lite av seg og ligger der bare og beskytter.

 

McAfee har mye erfaring med å lage antivirus, men det er fult mulig at konkurrentene har bedre produkter og da får det slakt, dette betyr ikke at det er ubrukelig eller at det ikke gjør jobben, det betyr bare at andre alternativer er bedre.

 

Som sagt så syns jeg du skal gå for Windows sin løsning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis du vil tenke minst mulig på innstillinger osv så går du får det gratis antivirusprogrammet som Windows har laget, det heter Microsoft Security Essentials. Jeg bruker det og er veldig fornøyd, slipper irriterende meldinger osv og oppdateringer kommer automatisk med de andre windows oppdateringene.

 

Jeg ville være veldig skeptisk til å bruke MSE nå som de har blitt nedgradert.

 

http://www.hardware....hetstest/114844

 

Selv har jeg begynt å bruke AVG istedenfor MSE.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har selv betalt verson av Avast! Antivirus. (Avast! Internet Security)

Er storfornøyd med dette, men gratisversonen deres er også svært bra! ;)

Valgte å betale for det fordi jeg fikk en helt hinnsides rabatt på den internasjonale siden, og har ikke angret det spor!

 

AVG er også å anbefale! :)

 

Kjører Malwarebytes ved siden av Avast, og da føler jeg meg i alle fall ganske sikker! :p

 

Brukte McAfee selv i et halvt år ca. (3 år sider)

Gikk da over til AVG etter en anbefaling fra en venn, så kuttet det i alle fall ikke ut for noen sikkerhetsmessige grunner! ;) Likevel har jeg hørt litt blandet om det, men som nevnt før er det en av de større antivirusprogrammene, så du får en god mengde sikkehet uansett! :)

Endret av IT_Predator
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

som Windows har laget

Windows har ikke laget noen ting. Det er Microsoft som lager det :)

 

Jeg vil anbefale Avira free antivirus, dette er et tysk antivirusprogram som er kjempebra.

 

Kjører Malwarebytes ved siden av Avast, og da føler jeg meg i alle fall ganske sikker! :p

 

 

Det kan ofte være litt utrygt å kjøre to antivirusprogrammer samtidig, hvis det ikke er asnbefalt av Avast! da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...