Gå til innhold

Norske kunder kan prøve en 3D-kanal i helgen


Anbefalte innlegg

Tja, de fleste har vel PVR opptak nå?

 

Blir akkurat det samme som Netflix, de kan heller ikke legge ut serier\filmer før de har blitt vist på TV \ DVD først..

 

Helt likt blir det da ikke ?

bl.a. må du selv passe på å stille inn for opptak.

Man her også bare mulighet til mellom 1 og 3 opptak ( forskjellig kanaler) på en gang

I tillegg er det noen begrensinger i forhold til hvordan man kan spille det av

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt likt blir det da ikke ?

bl.a. må du selv passe på å stille inn for opptak.

Man her også bare mulighet til mellom 1 og 3 opptak ( forskjellig kanaler) på en gang

I tillegg er det noen begrensinger i forhold til hvordan man kan spille det av

Aner ikke. Iallefall med GET så kan man ta serie opptak, da tar den opptak hver gang serien går på TV (feks hver Uke), kan også ta opptak på 2 kanaler samtidig.

Lenke til kommentar

Aner ikke. Iallefall med GET så kan man ta serie opptak, da tar den opptak hver gang serien går på TV (feks hver Uke), kan også ta opptak på 2 kanaler samtidig.

 

De flest kan ta serie opptak, men man må likevel stille det inn

Pass på at du ikke setter serieopptaket til overskrive forrige opptak , med mindre du er ferdig med episoden

Lenke til kommentar

De flest kan ta serie opptak, men man må likevel stille det inn

Pass på at du ikke setter serieopptaket til overskrive forrige opptak , med mindre du er ferdig med episoden

Igjen, vet ikke hvordan andre selskaper løser det, men hos GET så blir ikke gamle opptak overskrevet, hele serien blir tatt opp uten at noen av episodene blir overskrevet.

 

norske netflix er like meningsløst som alle de andre norske konkurrentene uansett hvordan man snur og vender på det..Iallefall om man er opptatt av at man vil se seriene samtidig som feks de i USA.

Lenke til kommentar

Igjen, vet ikke hvordan andre selskaper løser det, men hos GET så blir ikke gamle opptak overskrevet, hele serien blir tatt opp uten at noen av episodene blir overskrevet.

 

norske netflix er like meningsløst som alle de andre norske konkurrentene uansett hvordan man snur og vender på det..Iallefall om man er opptatt av at man vil se seriene samtidig som feks de i USA.

 

Enkelte gjør det hvis det ikke er mere plass på Harddisken eller lagringsenheten, men heldigvis så kam man slå på et velg som hindrer det

selv bruker jeg en ekstern opptaker som for meg er mere felksibel en en PVR

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til hvordan spille av Full SBS 3D? Jeg får beskjed om at oppløsningen ikke er støttet, og jeg må ned til half. Er det popcorn hour eller no som er tingen?

Jeg er superduperfornøyd med en Playstation3 og PS3mediaServer installert på en pc.

Den omkoder fila på direkten og sender et brukbart format til PS3. Den gjør jobben skikkelig bra, for det er jevn bildeflyt og bildet fyller hele tv'n. Har du kun 100Mbit kablet nettverk i huset kan det bli litt lite tilgjengelig båndbredde for FullSBS og HD-lyd å kjøre med beste bitrate. Da bør du isåfall begrense bitrate til max 96 Mbit (kommer litt an på hvor sprek router du har...)

Lenke til kommentar

Enkelte gjør det hvis det ikke er mere plass på Harddisken eller lagringsenheten, men heldigvis så kam man slå på et velg som hindrer det

selv bruker jeg en ekstern opptaker som for meg er mere felksibel en en PVR

 

Finnes det ingen kopibeskyttelser som hindre for en ekstern opptaker? Må man bruke SCART istedetfor HDMI med din løsning?

 

Hva løsning snakker du om forresten?

Lenke til kommentar

Når jeg sjekka kanalen fredag kveld var det om den kinesiske mur og det var bare hærlig å se på. Etter det var det noe undervannsdykk med noe vulkan greier, det var også bra.

 

Problemet var at man ikke fikk noe som helst programoversikt, når jeg skulle sjekke lørdag klarte jeg å treffe på akkurat de 2 programmene og etter det var jeg desverre ikke innom flere ganger.

 

Men helt klart en kanal jeg ville hatt fremfor en del annet søppel for å si det sånn

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Finnes det ingen kopibeskyttelser som hindre for en ekstern opptaker? Må man bruke SCART istedetfor HDMI med din løsning?

 

Hva løsning snakker du om forresten?

nå kan jeg først fortelle at jeg ikke har Canal digital , men altibox som leverandør av Tv kanaler og Internett , gjennom en lokal leverandør , bare for rødde det av veien

 

Angående opptaker så er det en kombinert DVD og harddisk opptaker koblet til dekoderen for TV

Mere avansert er det ikke

 

Hva mer du med : "Finnes det ingen kopibeskyttelser som hindre for en ekstern opptaker?" ?

 

Hvordan disse opptakeren er koblet til kan nok være individuelt.

Den jeg har , har HDMI ut . d.v.s. at man kan spille av med høy kvalitet gjennom HDMI , mens opptaket må forgå via scart

Siden tv jeg bruker ikke har HDMI så betyr det ikke noe for min del.

 

For dere som er interessert i gjøre opptaket gjennom HDMI er det ikke annet en se på spesifikasjon til den opptakeren dere har , eller ønsker anskaffe dere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...