Gå til innhold

3DS vs VITA


Psykake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såklart er ps vitaen best på spill som en egen spillkonsoll! trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå det:P

Men at ipad/smarttelefon er bedre som en allrounder sier seg jo selv på den delen!

 

Vitaen har best grafikk uten tvil(men er best alltid "BEST"? NEI).

Ipad osv har flest spill

 

 

THE END!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såklart er ps vitaen best på spill som en egen spillkonsoll! trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå det:P

Men at ipad/smarttelefon er bedre som en allrounder sier seg jo selv på den delen!

 

Vitaen har best grafikk uten tvil(men er best alltid "BEST"? NEI).

Ipad osv har flest spill

 

 

THE END!

 

Kan noen vise meg et spill som er laget til Ipad som er bra,

OG SOM IKKE ER EN (RE REALESE)

 

!

Omg en ny Re Realese overpriset som faen, OMG 15 frames pr second, OMG DETTE ER JO MAGI!

 

(legg merke til at de og er ute etter quick cash , Square har de dyreste spillene til Iphone. over 100 kr)

 

De tør ikke en gang vise spillet fordi det er jo helt på trynet XP

Derfor de ikke bryr seg er fordi Ipad folk er lettlurt som faen og kjøper navnet. de sjekker ikke bilder en gang...

 

Og jeg trekker tilbake liken som jeg gav deg siden du er i confused state

 

THE END!

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Kan noen vise meg et spill som er laget til Ipad som er bra,

OG SOM IKKE ER EN (RE REALESE)

 

!

Omg en ny Re Realese overpriset som faen, OMG 15 frames pr second, OMG DETTE ER JO MAGI!

 

Og jeg trekker tilbake liken som jeg gav deg siden du er i confused state

 

THE END!

 

ehm....jeg sa at ipad/smartphone har FLEST spill:P du kan umuligt si noe imot det? er jo sant:P

 

PS: jeg er en vita player og hater kontrollene på ipad/smartphones som pesten. men fakta er jeg gammel nok til å se!

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

ehm....jeg sa at ipad/smartphone har FLEST spill:P du kan umuligt si noe imot det? er jo sant:P

 

PS: jeg er en vita player og hater kontrollene på ipad/smartphones som pesten. men fakta er jeg gammel nok til å se!

Du har enda ikke visst meg et godt spill

 

THE END

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

For min del hadde jeg kjøpt 3DS, hvorfor?

Pokemon

Monster Hunter

Fire Emblem

 

For meg er disse tre titlene nok til å vurdere en 3DS, jeg har enda ikke hørt om en tittel til PS Vita jeg ønsker meg. At jeg ikke får God of War, Assassin's Creed eller Call of Duty kunne ikke brydd meg mindre.

 

Vita har jo Disgaea, persona og little king's story, som er de tre grunnene til at jeg har en (i tillegg til FFX når/hvis det en gang kommer). Knallgode spill, men de er stort sett bare remakes/ports av konsollspill.

 

3DS har spill som blir utviklet spesifikt til konsollen som er knallgode og passer godt til det håndholdte formatet mens Vita følger i PSPs fotspor med halvdårlige ports/spin-offs av store konsollspill (f.eks. Uncharted, Black ops og Assassins creed) som sitt største salgsargument. Om jeg hadde måttet velge mellom de to ville jeg lett ha valgt 3DS, gjerne XL.

Lenke til kommentar

For min del hadde jeg kjøpt 3DS, hvorfor?

Pokemon

Monster Hunter

Fire Emblem

 

For meg er disse tre titlene nok til å vurdere en 3DS, jeg har enda ikke hørt om en tittel til PS Vita jeg ønsker meg. At jeg ikke får God of War, Assassin's Creed eller Call of Duty kunne ikke brydd meg mindre.

LittleBigPlanet

Tearaway

Persona 4 Golden

 

Nok til å velge Vita.

Lenke til kommentar

å herregud da!!! nei jeg tror jeg kaster meg på ipad er best bølgen!!!

Ipad har flest og BEST spill og uten tvil best spillgrafikk!

vitaen er bare tull!

Mener du det du sier? Har du i løpet av de siste 24 timer slått hodet ditt hardt? For det du sier høres ikke riktig ut. Jeg klarer ikke sette fingeren på det... Å, jo! Vita har de beste spillene, og den beste grafikken. Og den er ikke tull. Der, jeg rettet opp problemet, så nå kan vi slappe av.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...