spilleralt Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 hei vet dere om et spille tastatur som fungerer bra og som ikke er noe dyrere en 1000 kr
spilleralt Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 har dere hat et gaming tastatur som dere er fornøde med det kan vere gumi på knapene men det trenger ikke vere laget for gaming bare det er bra som det pris er ikke så nøye men en normal pris er nok greit
Noiz Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 http://www.dustinhome.no/product/5010610357/corsair-vengeance-k60-fps-mechanical-gaming-keyboard-usb/#intcmp=searchProvider_dacsa koster bare 599 nå.
spilleralt Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 ok takk bråker det mye når man skriver eller er det greit
spilleralt Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 vet dere om en mus dere likker vedig god som du kan gi med et tips om en som er god til å game med
Noiz Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Er mekanisk så det lager litt lyd, men det er cherry MX red og lager ikkje så masse lyd som cherry MX blue. Når du skal ha mus kommer det litt ann på ka du spiller, FPS, MMO, MOBA?
TheKims Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 jeg bruker Razer Deathadder å er super fornøyd med den. Spiller for det meste FPS.
N o r e n g Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 vet dere om en mus dere likker vedig god som du kan gi med et tips om en som er god til å game med Stort sett alt av gaming-brandede produkter fra Logitech, Razer, Qpad, Steelseries, Roccat, Microsoft (og Intellimouse 3.0,) MadCatz, Cooler Master og Corsair har sin plass. Personlig mener jeg Steelseries Sensei er den beste musa jeg har brukt, med Xai på en god andreplass, men jeg bruker fingertip og bytter mellom 500 dpi og 800 dpi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå