jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Finnes det noe skikkelig jaktforum på nett? trenger tips... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Tja... Kammeret.no er rettet mot skyting, lading, og jakt med våpen Lenke til kommentar
jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Synes det er mest ett "skyte forum"... mye cowboy;) Fant ett som heter www.jegersiden.no... ikke stort, men det er visst ganske nytt.. Prøver ut dette i en periode. Ser ganske greit ut:) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja kammeret er vel forum for "Norges Jegere Og Skyttere" De har det meste fra skyting med svartkrutt til småviltjakt, kniver og matlaging med vilt Lenke til kommentar
jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Ble for stort for meg bare. Blir for mange underforum å forholde seg til... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke for å være frekk. du mener Kammeret er for stort, men diskusjon.no går greit? høres serdeles rart ut. Lenke til kommentar
jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 bare søkte på jakt forum jeg og endte på diskusjon.no- virker vel heller som jeg har tråkket på noen tær her??? Lenke til kommentar
jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Og hvorfor tror du jeg spør etter ett jakt forum istede for å bare bruke diskusjon.no.....?? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Å neida ingen tær tråkket på. Jeg bare finner uttalelsen underlig. søkte selv på "jakt forum" på google. og jegersiden.no kom ikke på førstesiden.(ref bilde i bunnen her) og jeg ser ikke hvordan Kammeret er vanskelig å forholde seg til i forhold til diskusjon.no og dermed ikke helt ser problemet. jeg anser kammeret.no som en grei kilde for informasjon rundt jakt og viltbehandling selv da. men for all del, vær sin smak selvfølgelig. Og hvorfor tror du jeg spør etter ett jakt forum istede for å bare bruke diskusjon.no.....?? for å finne et forum som ha et større fokus på jakt en det diskusjon.no ser at siden du har funnet er ganske ny, noe som sikkert er hovedgrunnen til at jeg ikke har vært der enda selv. Endret 8. desember 2012 av stich_it Lenke til kommentar
jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 overså kammeret faktisk.. Beklager det! synes ikke det virket som det var lov å ha sine egene meninger her... Ser du skriver det, men... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Da beklager jeg så absolutt at det er ditt inntrykk av meg (og diskusjon.no?), man skal selvfølgelig ha lov til å ha sin egen mening i alt. vi kan jo alle være uenige men vi trenger ikke krangle for det om Håper at du finner det du lurer på og ett nettsamfunn som kan være til hjelp og glede for deg uansett hva du velger. du (og andre som ser dette) må gjerne sende meg mail/pm om jakt relaterte ting så skal jeg gjerne hjelpe med svar eller henvisning til plasser der jeg tror du kan få svar. Ser jo nå at du ikke har mange postene her på forumet og, huff jeg var nok litt skarp i kantene. Beklager det. Lenke til kommentar
jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Litt ny når det gjelder forum i det heltatt ja... Og når noen skriver "ikke for å være frekk" er det som regel noe frekkhet i det de skriver;) Får se om jeg finner det forumet jeg vil bruke... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 hehe, var nå ikke for å være frekk, var en påpekning om det faktum at diskusjon.no er større en kammeret.no (men jeg hadde ikke sett på post telleren eller datoen du ble medlem her). så: my bad Lenke til kommentar
jeger85 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Notert... Forum "regel" Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Synes det er mest ett "skyte forum"... mye cowboy;) Fant ett som heter www.jegersiden.no... ikke stort, men det er visst ganske nytt.. Prøver ut dette i en periode. Ser ganske greit ut:) Ser greit ut, ett eget svartkruttforum har du her: http://www.svartkrutt.net/ Men heller lite eller intet om jakt der. Lenke til kommentar
inkasso Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Kammeret anbefales, men du må sortere aktivt sjøl. Når du har registrert en profil får du de siste aktive trådene på venstre side av forumet. Finn underforumet som omhandler det du lurer på, og bla deg gjennom noen tråder. Etterhvert ser du hvilke personer som har noe å fare med. Klikk deg så inn på profilen til en du synes er vettug, og se på brukers innlegg. Da får du filtrert vekk de verste surrebukkene og trollene... Kammeret har også en chatfunksjon der man kan prate løst og fast med "den harde kjerne". Jeg har samme avatar der inne som her, send meg en pm hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar
EGS Skrevet 9. august 2023 Rapporter Del Skrevet 9. august 2023 Jaktforumet er nå aktivt på jegerkaran.no/jaktforumet 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. september 2023 Rapporter Del Skrevet 8. september 2023 EGS skrev (På 9.8.2023 den 13.39): Jaktforumet er nå aktivt på jegerkaran.no/jaktforumet Registrerte meg der for noen uker sia der var det ikke mye aktivitet Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 8. september 2023 Rapporter Del Skrevet 8. september 2023 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Registrerte meg der for noen uker sia der var det ikke mye aktivitet Bruk Facebook. Masse grupper der som fungerer som slags type fora o.l 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. september 2023 Rapporter Del Skrevet 8. september 2023 Deechon skrev (6 timer siden): Bruk Facebook. Masse grupper der som fungerer som slags type fora o.l Ja da får jeg gjøre det 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå