Gå til innhold

Jakt forum.


jeger85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å neida ingen tær tråkket på.

Jeg bare finner uttalelsen underlig.

søkte selv på "jakt forum" på google. og jegersiden.no kom ikke på førstesiden.(ref bilde i bunnen her)

og jeg ser ikke hvordan Kammeret er vanskelig å forholde seg til i forhold til diskusjon.no og dermed ikke helt ser problemet. jeg anser kammeret.no som en grei kilde for informasjon rundt jakt og viltbehandling selv da.

 

men for all del, vær sin smak selvfølgelig.

 

jaktforum.jpg

 

Og hvorfor tror du jeg spør etter ett jakt forum istede for å bare bruke diskusjon.no.....??

 

for å finne et forum som ha et større fokus på jakt en det diskusjon.no

ser at siden du har funnet er ganske ny, noe som sikkert er hovedgrunnen til at jeg ikke har vært der enda selv.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Da beklager jeg så absolutt at det er ditt inntrykk av meg (og diskusjon.no?), man skal selvfølgelig ha lov til å ha sin egen mening i alt.

vi kan jo alle være uenige men vi trenger ikke krangle for det om :)

 

Håper at du finner det du lurer på og ett nettsamfunn som kan være til hjelp og glede for deg uansett hva du velger.

 

du (og andre som ser dette) må gjerne sende meg mail/pm om jakt relaterte ting så skal jeg gjerne hjelpe med svar eller henvisning til plasser der jeg tror du kan få svar.

 

Ser jo nå at du ikke har mange postene her på forumet og, huff jeg var nok litt skarp i kantene.

Beklager det.

Lenke til kommentar

Kammeret anbefales, men du må sortere aktivt sjøl.

Når du har registrert en profil får du de siste aktive trådene på venstre side av forumet.

Finn underforumet som omhandler det du lurer på, og bla deg gjennom noen tråder.

Etterhvert ser du hvilke personer som har noe å fare med. Klikk deg så inn på profilen til en du synes er vettug, og se på brukers innlegg. Da får du filtrert vekk de verste surrebukkene og trollene...

Kammeret har også en chatfunksjon der man kan prate løst og fast med "den harde kjerne".

 

Jeg har samme avatar der inne som her, send meg en pm hvis du lurer på noe.

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...