Gå til innhold

Disse PC-spillene er suverene julegaver (PC)


Anbefalte innlegg

PlanetSide 2 er mye bedre enn Battlefield og CoD, men, siden det er gratis og spille blir det ikke mye til gave..

(og sikkert derfor ikke med på listen)

 

Det har helt bedriten ytelse, MASSEVIS av bugs og problemer, ingen skikkelig tutorial, et elendig oppstartinssystem (du blir bokstavelig talt kastet inn i krigen uten å vite noe som helst, uten å kunne endre på instillinger engang), og det er IKKE vennlig mot folk som ikke gidder (eller har tid til) å bli med i klaner.

 

Si hva du vil, men CoD og BF prøver i det minste ikke å aktivt dytte fra seg nye spillere som ønsker å prøve seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PlanetSide 2 er mye bedre enn Battlefield og CoD, men, siden det er gratis og spille blir det ikke mye til gave..(og sikkert derfor ikke med på listen)
Det har helt bedriten ytelse, MASSEVIS av bugs og problemer, ingen skikkelig tutorial, et elendig oppstartinssystem (du blir bokstavelig talt kastet inn i krigen uten å vite noe som helst, uten å kunne endre på instillinger engang), og det er IKKE vennlig mot folk som ikke gidder (eller har tid til) å bli med i klaner.Si hva du vil, men CoD og BF prøver i det minste ikke å aktivt dytte fra seg nye spillere som ønsker å prøve seg.

 

Ytelsen er fin, med intel cpu

Hvilke spill har ikke massevis av bugs?

Tutorial = bruksanvisning, og du vet hva menn gjør med de..

Det med at vi blir kastet rett ut i krigen er jeg enig med deg og skulle vært fjernet

Må være lenge siden du spilte, for du kan klare deg fint alene, akkurat som du gjør i CoD og BF..

 

Du kan også si hva du vil, men som sagt, jeg foretrekker ett spill som er helt gratis, så får jeg selv velge OM jeg vil betale for det

Lenke til kommentar

Om jeg er en morder, gjør det det OK for deg å være en morder? Argumentet "hvilke spill har ikke massevis av bugs?" i seg selv er ganske hult, da en dårlig gjerning ikke rettferdiggjør en annen. Dessuten faller argumentet ganske raskt på seg selv da det finnes flerfoldige spill som er langt mer stabile, langt mindre buggy enn PS2.

 

F2P-argumentet er greit nok. Men da synes jeg de må gjøre en bedre jobb med hva man betaler for. Det koster latterlig mye å kjøpe et våpen ($7.5 for ÉN ny rifle, som ser helt identisk ut med den første rifla foruten en paint-job får CoD sine map-packs til å se ut som gratis i forhold).

 

Tutorial =\= bruksanvisning. Vi spiller spill, vi leser ikke bøker. Det er greit å ha en bruksanvisning, men det er ikke en gyldig erstatning for en tutorial der hvor det trengs.

 

Jeg synes ikke spillet er dårlig. Jeg liker det ikke (og jeg likte PS1 back in the day), men jeg ser verdiene i spillet. Det har stort potensial, og jeg er glad for at det er en suksess. Men spillet trenger å jobbes hardt med, fordi slik det er nå, så burde de kalt det beta. Hadde de tatt fullpris for spillet, ville jeg krevd pengene igjen. Men som sagt, det er et F2P-spill uansett, og å gi et F2P-spill som julegave kan virke litt... gjerrig. :wee:

Lenke til kommentar

Diablo3 er ein fin inngang til Oslo børs, du lærer deg å kjøpe billig og selje med mest mogleg profit. Gjør du det rett i Diablo3, så kan du tene 10 millioner til dagen ;)

 

Eg bruke 15 minutt på Diablo3 kvar morgon og 15 min kvar kveld på å leggja inn nye ordre og nye items for salg.

 

Nå har eg ein karakter som gjer over 500 000 i dps, og har aldri fått eit bra item dropp. Beste droppen eg har fått har gitt meg 4 mill.

 

Oslo børs er mykje vanskelegare, du har ikkje sjangs der om du ikkje mestrer å ta eit tap av og til.

Lenke til kommentar

Det har helt bedriten ytelse, MASSEVIS av bugs og problemer, ingen skikkelig tutorial, et elendig oppstartinssystem (du blir bokstavelig talt kastet inn i krigen uten å vite noe som helst, uten å kunne endre på instillinger engang), og det er IKKE vennlig mot folk som ikke gidder (eller har tid til) å bli med i klaner.

 

Si hva du vil, men CoD og BF prøver i det minste ikke å aktivt dytte fra seg nye spillere som ønsker å prøve seg.

 

L2P da. Ærlig talt, det tar 10min og orientere seg i Planetside 2 hvis man ikke er en komplett idiot(eller en adhdkid).

Her er en fps tweak som fikser fpsdrops. Selv om cosmetics koster realmoney betyr det ikke at du MÅ kjøpe det. Enkel fix hvis man vil gi noen PS2 i gave: Gi dem ingame currency for X NOK og spill sammen med dem. Jeg synes hvertfall det er hyggelig at så mange kjente av meg spiller samme spill. Er litt mer fun å være en 20-40stk i en platoon enn å spille nyeste CoD eller nyeste BF alene eller i en 5m squad med et team som består av 14åringer. But hey thats just me :)

Lenke til kommentar

Diablo3 er ein fin inngang til Oslo børs, du lærer deg å kjøpe billig og selje med mest mogleg profit. Gjør du det rett i Diablo3, så kan du tene 10 millioner til dagen ;)

 

Eg bruke 15 minutt på Diablo3 kvar morgon og 15 min kvar kveld på å leggja inn nye ordre og nye items for salg.

 

Nå har eg ein karakter som gjer over 500 000 i dps, og har aldri fått eit bra item dropp. Beste droppen eg har fått har gitt meg 4 mill.

 

Oslo børs er mykje vanskelegare, du har ikkje sjangs der om du ikkje mestrer å ta eit tap av og til.

 

Er det noen som faktisk spiller D3 fremdeles? Jeg trodde alle hadde bots som gjorde drittjobben for seg nå.

Lenke til kommentar

Kva skal ein med bots når dei samler penger i smulefart? Ein bot greier kanskje å samle 500 000 gull per konto til dagen med stor risiko for å bli fjerna. Eg greier iallefall 5 mill med ein konto. Og det er ingen bots på auction house, då hadde dei iallefall greid å drive på med nokonlunde markedsmanipulasjon.

Lenke til kommentar

L2P da. Ærlig talt, det tar 10min og orientere seg i Planetside 2 hvis man ikke er en komplett idiot(eller en adhdkid).

Her er en fps tweak som fikser fpsdrops. Selv om cosmetics koster realmoney betyr det ikke at du MÅ kjøpe det. Enkel fix hvis man vil gi noen PS2 i gave: Gi dem ingame currency for X NOK og spill sammen med dem. Jeg synes hvertfall det er hyggelig at så mange kjente av meg spiller samme spill. Er litt mer fun å være en 20-40stk i en platoon enn å spille nyeste CoD eller nyeste BF alene eller i en 5m squad med et team som består av 14åringer. But hey thats just me :)

 

Liker hvordan du prøver å rakke ned på CoD og BF ved å si at "alle" som spiller det er 14-åringer. Samtidig som at du sitter og slenger ut kommentarer som "L2P da". Mens PS2, et spill som i utgangspunktet er gratis, det er liksom et spill eksklusivt for voksne? I de timene jeg har spilt, så har jeg kommet over utallige teamkillers og andre elendige spillere. Til å være enkelt å lære spillet for de som ikke er idioter eller "adhdkids", så må jeg si at jeg fant fryktelig mange idioter og "adhdkids" der inne. Ikke sitt der på din gylne trone og tro at "ditt spill" har noe bedre community. PS2 er samme ulla som andre multiplayer-skytespill. Eneste forskjellen er at det tillater flere spillere. Det er de samme folka som spiller BF og CoD, som spiller PS2.

 

Om det er noe jeg har lært, så er det at det er 14-åringer og "adhdkids" som har mer tålmodighet når det kommer til spill. Etter hvert som man blir voksen, og gradvis får mindre tid til å spille, så vil man ofte heller ha et spill man bare kan "hoppe inn i". Jeg er nok ikke oppi 30-åra enda, og har ikke unger, så jeg unner meg ett og annet "tyngre" spill i ny og ne. Men PS2 har jeg ingen ting til overs for. Ikke før de klarer å gjøre spillet litt enklere å sette seg inn i, og faktisk tillater folk å ha det litt moro når de spiller "alene" med andre public-folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker hvordan du prøver å rakke ned på CoD og BF ved å si at "alle" som spiller det er 14-åringer. Samtidig som at du sitter og slenger ut kommentarer som "L2P da". Mens PS2, et spill som i utgangspunktet er gratis, det er liksom et spill eksklusivt for voksne? I de timene jeg har spilt, så har jeg kommet over utallige teamkillers og andre elendige spillere. Til å være enkelt å lære spillet for de som ikke er idioter eller "adhdkids", så må jeg si at jeg fant fryktelig mange idioter og "adhdkids" der inne. Ikke sitt der på din gylne trone og tro at "ditt spill" har noe bedre community. PS2 er samme ulla som andre multiplayer-skytespill. Eneste forskjellen er at det tillater flere spillere. Det er de samme folka som spiller BF og CoD, som spiller PS2.

 

Om det er noe jeg har lært, så er det at det er 14-åringer og "adhdkids" som har mer tålmodighet når det kommer til spill. Etter hvert som man blir voksen, og gradvis får mindre tid til å spille, så vil man ofte heller ha et spill man bare kan "hoppe inn i". Jeg er nok ikke oppi 30-åra enda, og har ikke unger, så jeg unner meg ett og annet "tyngre" spill i ny og ne. Men PS2 har jeg ingen ting til overs for. Ikke før de klarer å gjøre spillet litt enklere å sette seg inn i, og faktisk tillater folk å ha det litt moro når de spiller "alene" med andre public-folk.

 

Les posten min før du går rett i defensiven takk. Jeg sier det er mer moro å spille i platoon med 2-4 fulle squads med venner og folk fra outfiten. Da er alle på samme VoIP og de som ikke vil samarbeide blir kicket. I motsetning er dette mer moro(synes jeg) enn å spille alene med randoms i CoD eller BF. Jeg har aldri sagt at PS2 er kun for voksne og at det er ingen 14åringer som spiller det, det virker som om hele factionen på serveren min består av 14åringer eller elendige spillere siden ingen andre enn folk i min outfit og et par andre outfits klarer å cappe noe som helst.

 

Uansett se på statistikken over nyeste CoD og hvordan nyeste BF har blitt. CoD solgte 26m på console og 1.5m på PC. De fleste over 16 som har spilt CoD før har funnet seg andre spill mens ungene/ungdommene sitter igjen på console. Jeg sier meg uenig i at "adhdkids" har mer tålmodighet til å sette seg inn i nye spill, ja kanskje hvis de er enkle å sette seg i og har et raskt gameplay, som CoD. PS2 krever at man spiller som et lag og kan være tregt i starten, i tillegg handler det ikke bare om å være statshore så jeg vil si PS2 er mer enget for voksne. 14åringer må for all del spille PS2 også, så lenge de oppfører seg :)

 

Og hvis du ikke klarer/har tid til å spille PS2, greit nok finn deg ett annet spill eller L2P. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

siden dette handler om PC-spill burde dere passe på og nevne spesifikasjoner er ikke alle som har en proff gamer pc som kan kjøre absolutt alt, og hvis folk kjøper feil pga at dere anbefaler et spill som har alt for høye krav så er det sikkert noen som kommer til og bli skuffet på julaften når de skal installere

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...