Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner ikke like mye på dama


Anbefalte innlegg

Nå er det ingen vei tilbake, kjøp vaginakuler til henne og få henne til å trene opp underlivet sitt. Det viser henne at du ønsker å jobbe for at dere to skal være sammen, det trøster litt. Hvis det funker og hun blir trangere, supert!, hvis det ikke funker og hun er like slapp, for guds skyld, LAT SOM DET FUNKER! slipper du å ha ødelagt selvbildet hennes for alltid. Anonym poster: a9787563f4479d328fb2232d23f47e1b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ingen vei tilbake, kjøp vaginakuler til henne og få henne til å trene opp underlivet sitt. Det viser henne at du ønsker å jobbe for at dere to skal være sammen, det trøster litt. Hvis det funker og hun blir trangere, supert!, hvis det ikke funker og hun er like slapp, for guds skyld, LAT SOM DET FUNKER! slipper du å ha ødelagt selvbildet hennes for alltid. Anonym poster: a9787563f4479d328fb2232d23f47e1b

 

Det er som det påpekes her fullt mulig å trene opp muskulaturen, og det er jo en smule mer løsningsorientert. Hvis man finner et problem så er det alltid lurt å komme med en løsningsmodell sånn at vedkommende kan gjøre noe med det. Det å bare si at hun er slapp ble jo som du selv oppdaget bare sorgen for dere begge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Ikke for å så tvil om TS sine ''ferdigheter'', men jo mer opphisset en kvinne blir jo mer oppsvulmet blir hennes fitte, og jo trangere blir det...

 

Jeg vil anbefale en het kveld med masse forspill, kanskje oljer fra kondomeriet og andre herlige små overraskelser, og en liten vibrator. Jeg anbefaler DENNE på det aller varmeste..!!!

Tøv. Jo mer opphisset hun blir, jo større blir skjeden. En uopphisset jente har ei skjede på ca 7-10 cm. Derfor de kan bli veldig skadet om de blir voldtatt...

 

Ei som er meget opphisset kan bli veldig våt og dermed oppleves som slapp i skjeden da det sekretet har en enorm smøreevne.

Lenke til kommentar

Du vet tydeligvis ikke hva du prater om.

 

Når det gjelder voldtekt så kan det oppstå skader på grunn av MANGEL AV VÆSKE, altså fittesaft, som det blir økt produksjon av ved f.eks forspill og opphisselse. Det at overgriperen ofte ikke er forsiktig spiller også en del inn.

 

Fitta SVULMER noe SINNSYKT ved kontinuell stimulanse og blir derfor trangere, selv om det også stemmer at den også kan ''utvides'' innvendig, selv om jeg ikke selv har opplevd det siste der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Den blir større.. Svulmer er det samme som pikken din blir, så kan du lure om det er mindre eller større den blir når den svulmer...

 

Skjeden er sammenklappet når kvinnen ikke er

seksuelt opphisset. Ved opphisselse forandres både

form og størrelse. Skjeden blir hul, to til fire cm

dypere, og det blir økt volum i den innerste delen.

Dette skjer uavhengig av inntrenging av penis.

Skjedens form og størrelse blir påvirket av evnen til

å bruke bekkenbunnsmuskulaturen, grad av seksuell

stimulering, samleiestilling og svangerskap og fødsel.

Mannens evne til ereksjon er også viktig. Penis og

skjedens størrelse kan tilpasses hverandre og skjeden

har særlig stor evne til å tilpasse sin form. Det kan

være et problem om penis er veldig stor og skjeden

liten, men motsatt er sjeldnere et problem.

 

Sakset fra side 17 i denne.

http://www.dittapotek.no/Global/Faghefter/Faghefte_intimitet%20og%20glede.pdf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Les en gang til det jeg skrev tidligere. Den kan oppleves som slapper siden den er så våt. Dette fra en manns oppfatning da TS er en gutt. Har aldri sagt den blir slappere...

 

Om du har en vagina, så har jeg garantert kjent på flere enn deg. Om du ikke er lesbisk med masse hakk i sengestolpen.

Lenke til kommentar

Det at det blir mer gli er en annen ting, men faktumet er at fitta svulmer opp ved nok stimuli, altså at det blir trangere..

 

Hvor mange vaginaer jeg har vært borti er totalt irrelevant til denne diskusjonen. Ingen er like nedentil, men som med en penis så strømmer det mye mer blod til underlivet ved vedvarig stimulanse, og den svulmer dermed opp.

 

Look it up, vi er ikke så veldig forskjellige, sånn egentlig. Teknisk sett så er vår klitoris f.eks ett penishode, dette på grunn av at når vi aller først begynner å eksistere i livmoren så starter vi alle som jenter, så når det er bestemt at man heller skal bli en gutt så vil 'egglederne' falle og bli tesikler istedet, og resten følger med og vi utvikler oss til det vi blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utifra egen erfaring så opplever jeg det som at vagina er løsere i fisken ved (for)mye fittsaft. Samme dame oppleves trangere ved mindre saft. (men nok og 'normal' mengde)

 

Man kan kanskje ikke si at det kan bli for mye glidemiddel, men når man nesten bades, så merkes det ... eller rettere sagt, man merker ikke så mye til feelingen av at man er inne pga det er 'over'glatt at man ikke får noe feste - for å si det flåsete.

 

Dette er min opplevelse av det - hvordan andre opplever det og hva en dame mener om saken bryr jeg meg lite om :)

Lenke til kommentar

Finn deg ei lav dame visst du er så jævla optatt av kuken din

 

Btw visst jeg kommer for dypt inni damen treffer jeg noe jævelskap og det er bare ubehagelig og jeg skifter med en gang,

 

Og du har en tunge ikke sant ? bruk den istedet for og oppføre deg som en tenåring.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...