Muffinman Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 En tanke streifet meg ved et besøk i en bilrekvisita-forretning. Fikk øye på kobberpasta beregnet til bl.a. montering av bremsedeler...noen som har peil på om dette er varmeledende og kan brukes mellom kjøler og brikke? (Ja da, er i ferd med å bestille skikkelig goop, men ble bare nysgjerrig...!)
kloss Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 den er da for å hindre fast groing i bremser og andre deler. Men funker den så er den ganske billig i forhold til alt det andre ein får kjøpt
Arctic Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Joda, den skal vel virke sånn høvelig bra den. Er visstnok vanskelig å få bort. Hvor godt den virker i forhold til skikkelig goop vet jeg ikke. Du må nesten prøve selv.
delete_this_account Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Dessuten så inneholder kobber-pastaen endel bly, som ikke leder så godt varme. Er kobberpastaen så billig da?
GasMan Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 For det første er kobberpasta er hel*** å fjerne. For det andre fungerer det skikkelig dårlig. Jeg har forsøkt en gang med en Duron, og temperaturen steg med 10 grader i forhold til GlobalWins standardgoop. Merkelig nok var pastaen ikke strømførende :?:
Muffinman Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Skrevet 13. februar 2002 Tenkte nok at noen hadde prøvd dette...selv har jeg bestilt AS 3 og termisk lim etter å ha lest svarene her. :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå