Gå til innhold

Tyskland 1933-37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du fortelle en tårevåt historie om hvordan de ble "tvunget" til å drive med åger også?

 

:roll:

 

Hva mener du er åger? Alt som er mer enn det du syns er rimelig?

 

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet. Jeg har litt penger. Du vil låne av meg. Jeg låner til deg til en bestemt rente. Du aksepterer. Jeg er bad guy. WTF?

Endret av Austrian Economist
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva mener du er åger? Alt som er mer enn det du syns er rimelig?

 

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet. Jeg har litt penger. Du vil låne av meg. Jeg låner til deg til en bestemt rente. Du aksepterer. Jeg er bad guy. WTF?

 

Stusset en del på det samme. Forventer folk at man skal låne ut penger og eventuelt ta den risikoen uten å få noe igjen for det? Hvem i alle dager skal gidde å låne ut penger for morroskyld?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Anti-semittismen" som vil finner i stort sett hele Europa har en enkel forklaring. Vi har også "anti-romanfolket" (anti-sigøyner) holdninger. Hvorfor er opplagt, de er stort sett fattige og lite integrerte. Men folk hisser seg ikke opp på pga. av noen sigøynere som kommer til byen og starter tigging.

 

Hva er den enkle forklaringen?

 

"HLsenteret" har en forklaring, som ikke er mye verd. Men folk flest tror på de folkene, at "anti-semittisme" er en understrømning i europeisk kultur - som kan ha noe med Jesus' skjebne å gjøre.. eventuelt uttrykker en "latent rasisme" blant europeere... :(

 

Stusset en del på det samme. Forventer folk at man skal låne ut penger og eventuelt ta den risikoen uten å få noe igjen for det? Hvem i alle dager skal gidde å låne ut penger for morroskyld?

 

:D

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Eliten frykter counterfeiting av penger mer enn krig

 

To counterfeit means to imitate something. Counterfeit products are fake replicas of the real product. Counterfeit products are often produced with the intent to take advantage of the superior value of the imitated product. The word counterfeit frequently describes both the forgeries of currency and documents, as well as the imitations of works of art, toys, clothing, software,[citation needed] pharmaceuticals, watches, electronics, handbags and shoes.

 

Da går de helt bananas. Det er det de driver på med selv, "trillions" skapes i hemmelighet. Folket betaler regninga.

 

9d3d5fa26e398431c3aa9705bfc0d9f7.jpg

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så bonden som selger kjøtt utnytter, på parasittisk vis, den som er sulten ettersom han tar betalt for kjøttet?

Nei. Bonden har en vare som han selger og som han har jobbet for å kultivere. Parasitten forsøker tjene penger på at han har penger. Han gir ikke noe til samfunnet.

 

The Federal Reserve -

Zionist Jewish Private Bankers

From Anonymous

3-28-9 JEWS CONTROL THE MONEY IN AMERICA. Period. End of story. http://rense.com/general85/feddrec.htm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bare er de jøder, men de er sionistiske jøder att på til... :ph34r:

 

Og, skal vi tro linken, anti-kristne! Ja da må de jo være parasittiske ågerkarler. I hvert fall når Jeff Rense sier det. Forresten, det er jo ikke han som sier det, han går ikke en gang god for det, han bare poster det. Forfatteren er "Anonymous" og det er som kjent en troverdig kilde. :wee:

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Bonden har en vare som han selger og som han har jobbet for å kultivere. Parasitten forsøker tjene penger på at han har penger. Han gir ikke noe til samfunnet.

 

Penger er da en vare som man kan selge eller leie ut som enhver annen vare.

Videre har vel de som HAR penger, på samme måte som bonden som HAR kjøtt, måttet jobbe ganske mye for å komme i en situasjon hvor de da HAR.

 

Bonden gir heller ikke noe til samfunnet, han selger det han har produsert. Likeså de som leier ut penger, eller mener du at det er det å leie ut som er galt og at vi burde forby det å leie ut biler, hus, fly, penger, etc?

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare hvis det er noe parasittiske anti-kristne sionistjøder driver med. Ellers er det selvsagt greit...

 

Jeg synes kua skulle få pengene jeg. Det er den som har jobbet for å bli kjøtt! :wee:

 

Ellers kan man lure: Når bonden har solgt tilstrekkelig mange kuer og blitt "rik" på det, hva er da legitim bruk av disse pengene? Gitt at det skal gi noe til samfunnet. Eller er det usosialt å tjene på det. Skal han sette ned prisene så han ikke utnytter de som ikke har kuer?

 

Kanskje ingen skal eie? Fra alle etter evne, til alle etter behov!

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...