Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal levere en nynorsk handlingsreferat av et kapittel til fredag å lurte på om dette er bra? :

Eg er Nummer fire av Pittacus Lore


I det første kapittelet får vi vita at det er ni av dykk «menneskjene» Guten heitar John Smith. Dei konsentrer seg om nummer fire som er hovudpersonen. Det heilen staret når dei var små. Dei vart fortalt at bakken rista, at himmelen var full av ljos og eksplosjonar. Det han huskar tydlegast, er hordane bestemora hans så ut den dagen huvor dei måtte dra frå planta. Reisa hit tok eit år. Han var fem åt då dei kom. Dei skulle blende seg inn i kulturen før dei vende tilbake til Lorien når det var muleg å bu på. Alle ni måtte spreie seg og gå dems eigene vegar. 
Ingen viste huvor dei andre va, eller hordane dei så ut lengjer. Det er slik dei beskyttar seg sjølv frå mogadorianerne. Så lenge dei er frå kvarandre er det vanskelegare å drepe dæm. Ein magi som gjer at dei må bli drep i rekkefølgje får at dei skal døy.

Når ein av dæm bler funnet og drypt, snor eit ringforma arr sei rundt høgre anke på dæm som enno er i livd. Det første arret dokka opp då han var ni år og det andre arret dokka opp då han var tolv år gammal. Smerta var intens, men muleg å halde ut. Det tredje arret dokka opp for ein time sidan. Han sat på ein pongtongbåt då det skjedde.


Båten tilhøret forledane til den mest populære guten på skulen, og utan at dei var klåre over det. Han hadde aldri vorte invitert til nokre av festane på skulen min før. Sidan John visste at han risikerte at dei måtte dra så fort som muleg tilbake. Henri, Johns beskyttar hadde ikkje sett noko i nyheitene som kunne føre mogadoriane til nokon av oss. Då det tredje arret dykkjet opp, sett John på kanten av båten 1 kilometer utanfor Mexicogolfen, med Tara, ein søt, mørkhåret jente med blå øya. Vatna rundt beinet byrja å koke, og nedre del av beinet byrja å gløde der arret var i ferd med å prege seg inn.


Tara såtte i eit skrik, og folk byrja å flokke sei rundt meg. Han visste at dei var nøydt til å dra med ein gong. John berelege Tara, kysset henne på kinnet og sa at det hadde vore hyggeleg å treffe henna. Han stupet ut frå båten og byrja åa symje så fort han kunne, heile tida under vatn bortsett frå eitt åndeleg då John var halvveges.


Då han kom heim, sat Henri ved rekk med skannaren og skjermen som han brukte til å følgje med på nyheiter rundt om i verda. Han skjønte kva som hadde skjedd utan at eg behøvde å sei eit ord. Tre er daude, det er seks av oss igjen. Dei jaktar på oss, og dei kjem ikkje til å gje seg før dei har drypt oss alle saman. John er Nummer Fire, han veit at han står for tur no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke tro at noen vil ønske å plagiere denne teksten, det er for mange rare bøyninger til det.

F.eks. staret, dykkjet, drypt, stupet.

Underlige ord som hordane, huvor, og ellers andre skrivefeil.

De gjør det uansett. Men hvis man blir tatt for å jukse etter å ha skrevet av en dårlig tekst, så vil du nok ikke bli så fornøyd vil jeg tro.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...