Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha med jente hjem! Hjelp


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jeg er 17 selv, og har vært med jenter ett par ganger bare for sex greier. Le mye og flørt mye. Vær litt sleazy og vent med til etter dere er ferdige med å si at du selvføøølgelig ikke er ute etter noe forhold greier og si at du håper hu ikke misforstod. da virker du ikke slem siden det virker som ett selvfølge og hun føler vanligvis at hun ikke kan ta seg nær av deg.

Du virker veldig slem om du gjør det på den måten, du utnytter de eventuelle forventningene til den person for å få deg et ligg (og kun det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk ville helgehistorier om du og kompisene som skikkelig gode conversationstarters.

 

Jeg er 17 selv, og har vært med jenter ett par ganger bare for sex greier. Le mye og flørt mye. Vær litt sleazy og vent med til etter dere er ferdige med å si at du selvføøølgelig ikke er ute etter noe forhold greier og si at du håper hu ikke misforstod. da virker du ikke slem siden det virker som ett selvfølge og hun føler vanligvis at hun ikke kan ta seg nær av deg.

 

Jeg snakker bare av mine egne erfaringer og er selvfølgelig ingen fasit.

 

Ehm?

 

TS. Ikke hør på det som jeg har satt i bold. Resten er helt OK tips, men virker veldig "staget".

 

Superh3lt, sorry for å si det men du virker som en totalt douche mtp det du skriver. Kan garantere deg at hvis du hadde oppført deg slik mot en jente som var litt eldre enn 17 så hadde du ikke kommet langt. Mener å huske at det fantes så godtroende jenter som du beskriver når jeg var 17 også, men det var langt ifra de flotteste / mest intellektuelle. Jeg har ligget med mange jenter, for mange syntes jeg men så for det nok være. Ved å gjøre dem klar over at du ikke vil noe mer ved innledningen av "forholdet" vil du gjøre dem mer mottakelige for gjentagelser (noe som er helt fantastisk spør du meg).

Lenke til kommentar

Superh3lt, sorry for å si det men du virker som en totalt douche mtp det du skriver. Kan garantere deg at hvis du hadde oppført deg slik mot en jente som var litt eldre enn 17 så hadde du ikke kommet langt.

 

Forstår at det virker sånn, ville bare være hjelpsom. Men hver gang jeg har vært interresert i en jente bare for å kose, så har det vært slik fra andre siden også.

 

Og kjæresten min fyller 19 første januar, er ansett som en av de peneste på skolen. Dette ble veldig skrytete, Men du sa jeg ikke kom langt når det gjaldt folk over 17, ville bare vise ett poeng.

Lenke til kommentar

Forstår at det virker sånn, ville bare være hjelpsom. Men hver gang jeg har vært interresert i en jente bare for å kose, så har det vært slik fra andre siden også.

 

Og kjæresten min fyller 19 første januar, er ansett som en av de peneste på skolen. Dette ble veldig skrytete, Men du sa jeg ikke kom langt når det gjaldt folk over 17, ville bare vise ett poeng.

 

Det finnes et unntak for enhver regel. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...