BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Hah! Gjør deg selv kostbar så han må jobbe for det. Der har du det. 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Hvorfor sier du ikke til han, rett ut, at du vil ha kos? Ikke nevn noe om sex, bare si at du vil ha kos. Så "belønner" du han hvis han koser bra nok? 1 Lenke til kommentar
QueenZell Skrevet 29. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 hmm.. når han har kost sånn tidligere, så har jeg spurt hvorfor ikka han koser sånn med meg til vanlig, og da sa han at han ikke greier fordi han blir så kåt?? :S Alt er så mye bedre når han koser for å gjøre meg kåt. Til og med kyssinga hans, han kysser ALDRI på denne måten hvis han ikke vil ha sex.. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Du får bare vende deg til at alt gutter gjør (som regel, finnes selvfølgelig unntak) er for å få sex. Slik fungerer samfunnet dessverre :/ Jo fortere du lærer deg å leve med dette, jo raskere klarer du å vri på det til din fordel :-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Hvis du liker tanken på å ha litt kontrollen i senga, så tror jeg denne fyren er av rette sorten. Som nittutt nevner her tidligere: ta kontrollen litt. Tren ham opp. Det er tydelig at han er ivrig etter å "få seg noe", dette kan du bruke. Du kan jo snu på flisa litt; du kan være den pågående og tirre ham opp litt, så stopper du og forteller ham hva du vil han skal gjøre med deg før han får lov å fortsette. Bare pass på at dere begge to har det moro. Anonym poster: 18c4138e84956499728b6c098bc8123a 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg