Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Reaksjoner fra politiet etter innleggelse?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Var ute på byen natt til fredag. Drakk en del, men ikke mer enn jeg pleier. Plutselig hadde det klikka for meg, og det er mye detaljer jeg ikke husker. Men jeg ble hvertfall kasta ut. Jeg er usikker på hvorfor men tror det var fordi jeg dengte huet i et bord. Da jeg kom ut, sparket jeg til en lyktestolpe. Det neste jeg husker er at jeg ble lagt i bakken. Jeg klikka helt og skreik og prøvde å komme meg løs. Var ganske fortvila på det øyeblikket, dengte huet gjentatte ganger i bakken og skrek at jeg ville dø. Politiet kom ganske raskt, og satte meg i håndgjern da jeg ikke ville roe meg ned. Var helt hysterisk, fortvilet, sint og redd samtidig. Ble omsider lempet inn i en politibil og kjørt på legevakta. Der roet jeg meg litt ned omsider. Ble fortalt at jeg ville bli innlagt på psykiatrisk og ble spurt om jeg ville motsette meg dette. Jeg gikk med på det, da jeg visste jeg ikke hadde noe valg. Ble kjørt i ambulanse og innlagt på psykiatrisk sykehus for natten. Fikk dra hjem dagen etter da jeg var rolig og ikke suicidal.

Har hatt psykiske plager i lang tid, som har blitt forverret i de siste månedene etter en hendelse i sommer. Har blitt diagnostisert med posttraumatisk stress.

 

Det jeg lurer på er om dette kan få følger for meg? Politiet hadde ikke sagt noe om det til vakthavende lege på psykiatrisk sykehus. Er ikke tidligere straffedømt så jeg vet ikke helt hva som kan skje :/ kan jeg vente meg en heftig bot i posten? Fengsel? Anonym poster: bbe4f11427fb4e1bd22e3b296ca638f9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Går hos psykolog for behandling av posttraumatisk stress pga en voldtekt. Det var nok mye av grunnen til at jeg klikka. Blir litt ironisk om jeg får bot eller noe. Mye av grunnen til at jeg ble så hysterisk og sint er fordi politiet ikke har gjort jobben sin og avhørt mistenkte i voldtektsaken. Ikke at det er politiet sin skyld at jeg klikka men....er relativt frustrert for tia. Anonym poster: bbe4f11427fb4e1bd22e3b296ca638f9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...