Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tom for gutter...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ØY! SKJERPINGS!

 

Skjerp dere. En ting er å komme med svar, det er en annen ting å poste det noen av dere har gjort her. Der vet selv hvem dere er. Dette er ikke en konkurranse om hvem som klarer å komme med de mest nedsettende beskrivelsene av TS.

Kutt det ut nå! Jeg gidder ikke si det flere ganger!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hei staketten, skulle til å si at her har du sjansen din. Dama er på jakt etter kuk, du er sulten, men så innså jeg at du var spesifikt ute etter jomfruer, og da ville det ha vært veldig dumt å anbefale Ms tresko hvis du skjønner :green:

 

Men seriøst ts, som daskemannen nevner, en pause er nok lurt. Dette begynner kanskje å bli et psykologisk problem?

Endret av dicktator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er problemet ditt?:) At du ikke har en sexpartner/kjæreste eller at du vil være alene og sliter med å tilpasse deg?

 

Det at du ikke har en sexpartner for tiden er ingenting å skrike over, og om du gjør det til et problem og vil ha sympati er det ingen som gidder å høre på deg. Alle opplever det "problemet" en gang i blant. Burde ikke være så crazy vanskelig å finne seg en ff, og i mellomtiden kan du bare leve et vanlig liv med annen moro, det er ikke akkurat som om det er en stor risiko for å havne knust i en grøft fordi du ikke har hatt sex på noen uker/måneder.

 

Om problemet ditt er å tilpasse seg det å være alene(uten kjæreste) er det bare en ny situasjon, og du kommer til å tilpasse deg rimelig fort, med mindre du har noen psykologiske problemer og sånne ting. Det å være alene er godt for sjelen en gang i blant, og man kan kanskje opparbeide seg en sterkere identitet og utvikle seg som en person.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å være alene, men jeg har store problemer med å ikke ha konstant tilgang på bekreftelse... det går utover humøret mitt hver dag!!

 

Det er der problemet ditt ligger. Du eier ikke selvtillit utenom bekreftelse fra gutter ( som egentlig bare bekrefter at de er kåte, ikke at du er en fin / flott person).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Men det er ikke saken, saken er at lageret mitt er tomt.

 

Hvis du ellers ikke er kresen, så skjønner jeg ikke at det går an ... Bor du i ei bittelita bygd, i så fall kan jeg forstå at beitemarkene er begrensede, men hvis du bor i noe som har bystatus, ja da forstår jeg lite.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...