Gå til innhold

Ikke kalt inn i fredstid!


Depp2506

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på sesjon for en uke siden, og resultatet ble at jeg var tjenestedyktig, men ikke kalt inn i fredstid. Men jeg vil inn i Forsvaret og førstegangstjeneste.

 

Noen som vet hva jeg bør gjøre ? I så fall, er det fortsatt mulig og ha karriere innen Forsvaret ?

Noen som sliter ned det samme? Bare å ta kontakt :)

 

Hjelp, værsåsnill

 

Takk på forhånd :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg var på sesjon for en uke siden, og resultatet ble at jeg var tjenestedyktig, men ikke kalt inn i fredstid. Men jeg vil inn i Forsvaret og førstegangstjeneste.

 

Noen som vet hva jeg bør gjøre ? I så fall, er det fortsatt mulig og ha karriere innen Forsvaret ?

Noen som sliter ned det samme? Bare å ta kontakt :)

 

Hjelp, værsåsnill

 

Takk på forhånd :)

 

Dette skjer nok fordi behovet har bltit mindre. Måten de innkaller nå er mer eller mindre tilfeldig. Dersom du forklarer VPV situasjonen kommer du helt sikkert inn.

Lenke til kommentar

Jaaja, men har vært på sesjon, og ble kjent tjenestedyktig, men ikke innkalt i fredstid.

Jeg må søke meg inn tull førstegangstjeneste.

Noen som vet hva som er sannsynligheten for å komme inn ? Isåfall, hvor/avdeling er det folk flest søker ?

 

Sorry for skrivefeil, skriver på iPhone, ikke alltid like lett. Haha :)

Lenke til kommentar

Litt off-topic: Hvorfor tar forsvaret inn så få folk nå for tiden? Da jeg gikk på sesjon (2006 eller 2007) så fikk jeg beskjed om at de skulle ha lite folk inn, og hverken jeg eller kameraten min som gikk på samme dag, fikk førstegangstjeneste. Jeg trodde før jeg gikk på sesjon at det var ca. 100 000 som ble kallt inn til førstegangstjeneste årlig..?

 

En annen ting som jeg la merke til da jeg var på sesjon er at en av de som gjorde undersøkelser på meg var veldig frekk og uvennelig (skulle hilse på meg men trakk bort handa i siste liten, snakket høyt og sarkastisk til meg etc), akkurat som om det var på vilje, for å teste meg :wee:

Lenke til kommentar

Litt off-topic: Hvorfor tar forsvaret inn så få folk nå for tiden? Da jeg gikk på sesjon (2006 eller 2007) så fikk jeg beskjed om at de skulle ha lite folk inn, og hverken jeg eller kameraten min som gikk på samme dag, fikk førstegangstjeneste. Jeg trodde før jeg gikk på sesjon at det var ca. 100 000 som ble kallt inn til førstegangstjeneste årlig..?

 

En annen ting som jeg la merke til da jeg var på sesjon er at en av de som gjorde undersøkelser på meg var veldig frekk og uvennelig (skulle hilse på meg men trakk bort handa i siste liten, snakket høyt og sarkastisk til meg etc), akkurat som om det var på vilje, for å teste meg :wee:

 

Fordi de ikke klarer å gi slipp på gamle tradisjoner. Norge fungerer slik at det som er innført blir værende for evig og alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...