Gå til innhold

HJEEEEELP!! skal kjøpe nytt grafikk kort

H-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha meg grafikk kort til pcen.

Får pcen min om noen dager og så er det lan, så jeg må ha et kort fort...

Skal ikke gi over 2000 kr ( 2100-200 går greit)

Er ingen pc ekspert så jeg vet ikke så mye om sånt, så kan dere gi meg noen tips?

Jeg spiller cs, warcraft 3, world of warcraft ( når det kommer ut ) og driver litt med 3d studio max.

Gi meg link til grafikkkortene dere anbefaler meg.

TaKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er saphire radeon 9700 et godt valg?

Er det bedre en radeon 9600 atlantis?

Hvem skal jeg velge?

Skrevet

Er saphire radeon 9700 et godt valg?

Er det bedre en radeon 9600 atlantis?

Hvilket kort skal jeg velge??

svar foort!!!

Skrevet

Hva er best av radeon 9500 pro, radeon 9500, radeon 9600 ultimate edition, radeon 9600, radeon 9700 og fireblade osv.. ???

kan dere si meg hvilket kort jeg skal velge av disse??

Skrevet

Har du ett TI4200 nå så anbefaler jeg sterkt at du ikke bytter. Ville heller fokusert på CPU eller noe annet. Ett TI 4200 idag holder en stund til skal du se. Blir nok skuffa hvis du bytter ut TI4200 med radeon9600pro.

Skrevet

Du trenger vel ikke skrike og bære deg som en unge (HJEEEEELP!!!) fordi du er ute etter et nytt grafikkort?

Støtter meg forøvrig til de som har anbefalt "Fireblade"-versjonen av Radeon 9600 Pro...dette skal kunne overklokkes lettere enn de andre etter det jeg har forstått. Men greier du å få tak i et 9700 kort er dette et klart bedre kjøp hva ytelse angår.

Skrevet

får du fatt i 9500 pro eller 9700 så er det de beste kortene

dem har meget god ytelse samt dx9 støtte

men må det blir 9600 pro så er fireblade løsningen

Skrevet

Ettersom jeg har forstått, så er det ikke et GF4 Ti4200 han har, det var Or|ON som sa han hadde det og kunne spille cs/wc3 med det...

Støtter forøvrig 9600 PRO Fireblade til den prisen, men har du et Ti4200 eller bedre fra før, ville jeg nok heller spart og kjøpt 9800 np/pro.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...