Gå til innhold

H.a.a.r.p


Toalettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil, H.A.A.R.P, High Frequency Active Auroral Research Program, er et forskningsprogram lokalisert i Alaska.

Man bør oppsøke psykolog dersom man "ikke tror på det", for det eksisterer jo.

 

Man bør oppsøke psykolog om man tror på konspirasjonsteoriene om det ja, det skal jeg si meg enig i.

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Feil, H.A.A.R.P, High Frequency Active Auroral Research Program, er et forskningsprogram lokalisert i Alaska.

Man bør oppsøke psykolog dersom man "ikke tror på det", for det eksisterer jo.

 

Man bør oppsøke psykolog om man tror på konspirasjonsteoriene om det ja, det skal jeg si meg enig i.

 

Ja, var litt rask på å formulere meg der. Forskningsprogrammet er nok som du sier en realitet, men det som konspirasjonsteoretikerene mener det brukes til er virkelig god fantasi.

Lenke til kommentar

Jeg skal forklare det i enkle ordlag. Det er fantasi, type den man burde oppsøke psykolog hvis man tror på. :yes:

Det spørs. Det er ikke et våpen og det er ikke noe som styrer/leser tankene dine. Utover det så er det høyst reelt.

 

 

H.A.A.R.P. står for High Frequency Active Auroral Research Program, og det er akkurat det som skjer der.

 

Kort fortalt forskes det på RF, radio frekvens og ionosfæren.

Det forskes bla. på VLF (very low frequency), hvordan ionosfæren påvirkes av solstormer o.l.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...