Jan Erik Engan Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Drammen Night II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nesten samme bilde som for noen dager siden,men står her litt lenger fra Ypsilon,og valgte en b/w versjon;) Konvertert til s/h med Nik Silver i CS6.Lagt på noe mer struktur med den pluginen;) V2...tja...der husker jeg ikke helt hva jeg gjorde..vet det meste av Nik sine produkter ble brukt...tok de om Lørdag,og glemt hva jeg har gjort allerede...hmmm;) Link til bildesiden
Geir R. Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Hei Eg ble så nysgjerrig på broen at eg måtte google den og så hvor den var i forhold til campingplassen Bilde passet godt i svart/hvitt også, ga bilde mer kontrast og skarphet syns eg. Broen kom mer i fokus i svart/hvitt. Flott!!
Jan Erik Engan Skrevet 6. november 2012 Forfatter Skrevet 6. november 2012 HeiEg ble så nysgjerrig på broen at eg måtte google den og så hvor den var i forhold til campingplassen :)Bilde passet godt i svart/hvitt også, ga bilde mer kontrast og skarphet syns eg. Broen kom mer i fokus i svart/hvitt. Flott!! Takker.I grunn det som slo meg også att dette måtte da gjøre seg bedre i s/h..så det ramler inn god ord fra hele verden på dette merkelig nok;)
Laila - Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Skulle ikke kommentere et eneste bilde i dag, men så ligger dette her og bare sier WOW! Ikke lett å holde munn da
Jan Erik Engan Skrevet 7. november 2012 Forfatter Skrevet 7. november 2012 Skulle ikke kommentere et eneste bilde i dag, men så ligger dette her og bare sier WOW! Ikke lett å holde munn da Takker;)...ja allerede fått en bestilling på dette bildet;)
karoald Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Kjempefint--sett på navn til byen og trykk opp til postkort
Jan Erik Engan Skrevet 7. november 2012 Forfatter Skrevet 7. november 2012 Kjempefint--sett på navn til byen og trykk opp til postkort
Anbefalte innlegg