Gå til innhold

Kreasjonisten Kent Hovind


maxRPM

Anbefalte innlegg

Makan til sludder skal man lete lenge etter... "I'm a creationist/science evangelist"... Yeah right.... Noe som oversatt betyr "Jeg er en kristenløgner som prøver å bruke vitenskapelige utdrag plukket ut av kontekst for å få det til å passe i mitt forrykte verdens bilde"...

 

Fyren er jo klin kokos jo, helt på trynet. Løgnene, overdrivelsene og jesus kåtheten har tatt fullstendig over denne mannen jo... Idiot er et emeget dekkende ord for slike, uten tvil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ken Ham er vel den neste på lista som kommer til å ende i fengsel ser det ut til. Noahs ark bløffen, som amerikanere flest kaller "a waist of timber" oppe i Kentucky går overhodet ikke som planlagt og hadde nesten ikke hatt besøkende om det ikke var for alle ateistene som har tatt turen dit for å le seg skakke av røverhistorien han har laget der oppe. Fy pokker for en idiot...

 

Fyren er av samme ulla, helt blokkert i hodet med verdens største jesus briller på nesa og så dum at han tror hele bibelen er helt sann...

 

Lurer på når slike sinnlidelser skal tvangsbehandles jeg...  Fyren er jo hele jesus koko og juger så det renner av ham til sin egen ignorante og steindumme hird... Som, om det er mulig, er enda mer blokkert og stupide enn mannen selv... Ignoransen blant de fleste kristne i USA kan måles i fuck ton og ikke bare i shitloads... Dumme som kjøpebrød... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...