Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beskriv din drømmejente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Må være 1,65 høy, ha brunt hår, se litt utenlandsk ut, ha fin kropp, ha fine negler, deilig rumpe, digge pupper, være pen, se ung ut, suge bra, svelge, ta den bak, ta den inn i vaginaen, være generelt god i senga, lage mat, lage øl, lage pølser, kjøpe mat, vaske huset, aldri syte, alltid godta mine kommandoer, være lege, være smart, ha mange venner, ha samme interesser som meg, lage gode drinker, alltid vaske huset etter fest, lage frokost til meg dagen etter, være intelligent, være kul, være fet. Kom ikke på mer akkurat nå, men det kommer mer snart!!!!!1!!11

 

Vi har skremmende lik smak

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har funnet drømmedama! Hun er rett og slett alt jeg har drømt om. Den dagen vi gifter oss er den dagen jeg kan krysse ut den gjeveste drøm fra Bucket Listen. Denne dama er helt rå! Umulig å finne noe bedre, verken på papiret eller i praksis. :D Synd for dere karer! Drømmedama er tatt.

Endret av Arcturus2
Lenke til kommentar

Jeg har funnet drømmedama! Hun er rett og slett alt jeg har drømt om. Den dagen vi gifter oss er den dagen jeg kan krysse ut den gjeveste drøm fra Bucket Listen. Denne dama er helt rå! Umulig å finne noe bedre, verken på papiret eller i praksis. :D Synd for dere karer! Drømmedama er tatt.

 

Alltid like artig å høre folk som tror de har funnet noe perfekt.

Vent ett par år,er du riktig uheldig så har du kapret ei som eser ut og blir feit og sur på ett par år.

Har skjedd menn jeg kjenner,for noen kvinnfolk er bare "perfekte" til de har kapret en kar med høy inntekt og sosial status,etterpå så går det nedover fort. Anonym poster: 0ba482c3dbcd0b9f7d6dd884e1507b14 Anonym poster: 0ba482c3dbcd0b9f7d6dd884e1507b14

Lenke til kommentar

Vel, jeg ville ikke gå inn på detaljer, men min frøken er lege og tidligere toppidrettsutøver. Hun er i tillegg så vakker, så vakker. Langt bølgete hår, et dukke-ansikt og snille øyne. Jeg vet ikke med deg, men det er ganske tett opp imot perfekt i mine øyne. :)

 

...nesten så perfekt at det kan mistenkes for å være trolling. Den gang ei. Noen lever drømmen! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Drømme dama, ho må være sprek, like å trene, ikke alltid sitte på rumpa etter jobb, vær trofast, romantisk, sende meg en melding helt uten grunn og si at hun elsker meg. hun må ha egne venner slik at vi ikke blir lei hverandre, hun må være utadvent, og hun må bare ha det glimte i øynene så når jeg ser på hun så greier jeg ikke la være og smile.

 

men det blir den gang "når"

Lenke til kommentar

Drømmedame min må ha spesielt bra personlighet, men samtidig fin utseende slik at jeg blir mer tiltrukket av henne. Også må vi vær like glad i hverandre som hun er i meg og jeg henne, og elske hverandre like høyt. Gidder ikke å beskriv henne, men vil at hun skal se mer ut som Kristen Stewart. :D

 

Smak og behag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Høres sikkert jævlig smålig ut, men eksen var nok på mange måter en "drømmedame" :ph34r:

Pen, intelligent, sosial med en god sans for humor og en del av de andre tingene som flere har nevnt her.

 

Men med tiden skal jeg nok finne noe mye bedre :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...