Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar Acer starter ikke


Anbefalte innlegg

Som overskriften tilsier starter ikke min bærbare Acer PC, har ikke tilgang til modellbetegnelsen akkurat nå, men pcen er hvertfall noen år, sånn ca 4-5 år, vet ikke om dette hjelper noen men den har panel til venstre for tastaturet der man kan styre lyd og annet.

Så til problemet, bruker var litt uheldig i en fifa match så han slo i pcen litt til høyre for touchpaden, etter det slokna pcen, det eneste som skjer når jeg trykker på start knappen er at noen av lysene på pcen lyser i kanskje 1 sekund før det er helt død, maskinen virker ikke til å prøve å starte.

 

Håper noen kan komme med forslag om hva dette kan være :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerte desvere ikke. Men fant nå ut bedre hva som skjer når jeg prøver å slå den på, under touchpaden er det to lys en for batteri og en som ser ut som en lyspære, den med lyspæra blinker når jeg prøver å starte maskinen, det er tre lys ved start knappen, denøverste av dem blinker også mens jeg prøver å slå på maskinen, samme gjør det blå lyset rundt start knappen. Det kommer også en lav "klikke" lyd når jeg prøver å starte den

 

P.S maskinen er en Acer Aspire 6920G

Endret av moldespurven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...