Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er endringer i 4.2.2 hvis noen lurer: Fixed Bluetooth audio streaming bugs[103] Long-pressing the Wi-Fi and Bluetooth icons in Quick Settings now toggles the on/off state New download notifications, which now shows the percentage and an estimated time remaining for your app downloads while they are happening New sounds for wireless charging and low battery. Removed option to show all calls in the phone app's call list. New Gallery app animation allows faster loading. USB Debug whitelist Bug fixes and performance enhancements kilde:http://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history#Android_4.2_Jelly_Bean_.28API_level_17.29 Blir spennende å se hvor lang tid det tar for oppdateringen å nå Norge ;)

 

Savner Low Energy Bluetooth (Bluetooth4)...

 

Andre som ikke får til bank-id? På nexus s var ikke det tilgjengelig i det hele tatt. Nå får jeg startet, men etter å ha tastet kode tryner nettilgang (dekning forsvinner). Har latt den hvile sånn i 10-15min, uten at noe skjer. Når jeg så rebooter, kommer en feilmelding 2c fra bank-id-tingesten.

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig kameraet på denne telefonen nå etter noen oppdateringer? De tidlige anmeldelsene tydet på at det var ganske dårlig, mens i f.eks. denne sammenligningstesten kommer det nesten like godt ut som iPhone5, Galaxy SIII og Note II.

 

For å svare på mitt eget spørsmål, så er ikke kameraet noe særlig. Fargene virker presise i dagslys, men kan bli helt iPhone 4 på kvelden, og bildene er generelt ganske kornete. Ellers en grei telefon, tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg måtte bruke "fjern data på Rammeverket" metoden for å frem oppdateringen. Håper denne nå at youtube problemet mitt forsvinner nå :)

Hva mener du med "fjern data på Rammeverket" metoden? :)

 

EDIT: Mener du denne metoden: http://www.gottabemo...date-right-now/ ?

EDIT 2: Fikk oppdatert ved hjelp av den metoden! :wee:

 

Har Google Play åpnet i Norge nå? Kommer hvertfall inn uten noen software.

Kommer ikke inn på siden... Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Har Google Play åpnet i Norge nå? Kommer hvertfall inn uten noen software.

 

Meget spennende! Jeg kommer derimot ikke inn her. Ser også at prisen er oppgitt til 299$. Det ser derimot ut til at de har oversatt hele nettsiden, og det kan vel ikke bety annet enn at det nærmer seg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...