Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har samme status i Wallet. Ser ikke ut som noe har blitt sendt ut i USA enda, har kun hørt om folk fra Europa og Australia som har fått forsendelsesbekreftelser. Siden det fremdeles er midt på dagen i USA håper jeg at den blir sendt i kveld/natt norsk tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva blir totalprisen etter toll osv? Og er det noen som vet om man kan benytte seg av garantien i Norge om man kjøper den fra Play Store, eller må man sende den tilbake til feks England?

Så lenge norske distributører ikke driver "gråimport", så har du full garanti i Norge. Derimot om de driver "gråimport", må du sende gjennom dem, så de lkan sende videre til reparatør i utlandet. Samme var det med Nexus 7. Siden det ikke var støtte i Norge da, måtte jeg sende (DYRT!) til USA, for reklamasjon.

Skrevet

Ser ut som Google har begynt å sende ut ordrer i USA nå. Håper min blir sendt ut fort slik at jeg kanskje har et lite håp om å rekke JetCarrier sin deadline (fredag kl. 14:00 lokal tid) for å bli med flyet på lørdag.Tviler på det går, men er jo lov å håpe. *krysse fingrene*

Skrevet

Håper det! De krever jo at man kjøper 2-day-shipping, men sier samtidig at det er 3-5 dagers levering. Så kjøper seg selv noe tid der - opptil 3 dager 'handling', faktisk. :) Frakten er jo dyr nok som den er (etter amerikansk standard), så den er litt små-sneaky.

Skrevet

Kostet $13.99 til Texas, og jeg tror ikke det var noe annet valg enn å velte 2-day-shipping. Men så sjekket jeg ut veeeldig raskt også, for å være sikker på å få det gjennom :) Tror frakten er lik uansett hvor man sender i USA.

Skrevet

Det kunne jo vært værre ja.

 

Liker ikke det at LG sier til norsk presse at de "håper det kommer i tide til julesalget"..

Skrevet

Uh oh, ser på Twitter at flere har fått mail om at telefonen er 'backordered', og tilgjengelig først om 3 uker! Andre sier de har fått mail om at den er sendt, så får håpe jeg hører til den gruppen. Satt med nettleseren på 10 sek auto refresh, og kjøpte telefonen ila under minuttet etter at den dukket opp. Så skal være safe dersom man sender etter "førstemann til mølla"...

Skrevet

Det har enda ikke skjedd noe med min ordre. Står fremdeles med følgende status:

Play Store: Shipping estimate: November 15, 2012

Wallet: Pending

 

Har lest noe om at kunder som har registrert seg på "My UPS" har fått trackingnummer fra dem selv om de ikke har hørt noe fra Google. Håper jeg også faller i den kategorien, men jeg har ikke registrert meg hos UPS (av naturlige årsaker). Jeg har ikke noe særlig håp for at telefonen skal rekke flyet til JetCarrier denne uken da fristen for å komme inn til dem er kl 14:00 lokal tid. Håper imidlertid den har ankommet innen fredag i neste uke.

Skrevet

Hvor står det shipping estimate? På Google Play eller i Google Wallet? Har ikke skjedd en dritt hos meg noe sted siden jeg la inn ordren :( Ser bare at den er der, men ikke noe mer enn at ordren ble mottatt 13. november og er sendt til Google.

Skrevet (endret)

Etter hva jeg har lest på XDA så er svarene man får fra kundesenteret til Google veldig varierende, men det som ofte går igjen er at dersom man ikke har fått backordermailen så er det bra og man bør få telefonen senest i starten av neste uke.

 

Del gjerne med oss hva du får til svar.

Endret av jenskristian
Skrevet

Ser de fleste er i din situasjon - står pending, men med shipping estimate uten tracking-nummer. Akkurat nå klinger jeg meg til håpet om at den sendes i dag, siden jeg ikke har fått backorder-mail... :hmm:

 

Får se hvor kjapp kundeservice er...aner meg at det er noe trykk hos dem nå.

Skrevet

Er nok ikke så mye trykk akkurat nå siden det fremdeles er tidlig i USA, men tar nok litt tid før du får svar. Jeg sitter også å håper at pakken er sendt, men at jeg bare ikke har fått trackingnummer av en eller annen grunn. Er jeg superheldig kommer den også frem til JetCarrier i New Jersey før kl 20:00 norsk tid så blir den også med flyet i morgen. Det hadde nok vært for godt til å være sant da.

 

Kjenner jeg begynner å bli virkelig frustrert over mangelen på informasjon fra Google. De har virkelig rotet lanseringen til.

Skrevet

Hehe, da er du griseheldig! Sært om det er sendt uten at tracking-nummer er lagt på, men så er det jo svært mye med denne lanseringen som har gått galt. Hadde vært greit med litt info ja - hvorfor det gikk som det gikk, status for de som har bestilt, og hva som skjer videre.

Skrevet

Har lest noe om at kunder som har registrert seg på "My UPS" har fått trackingnummer fra dem selv om de ikke har hørt noe fra Google.

 

Registrerte meg nå, uten at det hadde noen effekt. Long shot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...