Gå til innhold

GTA: Vice City fyller ti år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, av å til skulle jeg ønske jeg var født 5-10 år senere enn jeg er, kjedelig generasjon jeg er født inn i -.- ikke har jeg fått med meg dette, zelda, eller noen av de første kjente spillkonsollene :(
Og derfor skulle du ønske du var født senere?Om du skulle mene 5-10 år tidligere, så er vel kanskje det noe flere føler. Men det er jo ingenting som stopper deg fra å sjekke ut eldre titler.
Haha, ja jeg mente tidligere :p Greia er vell helst den nostalgiaen du får av gamle spill, som jeg sjelden får, siden jeg spillte så dårlige spill som liten. Sitter å spiller hot pursuit 2 da :p

 

Jeg er 90-modell, så jeg vokste opp med Nintendo 64 og Gameboy Pocket hjemme.

Spilte Super Mario 64, Mario Kart, Banjo Kazooie & Banjo Tooie, Ocarina of Time, Lylat Wars, Super Smash Bros, Pokémon Stadium og Pokémon Snap hjemme og hos kompiser.

 

Nintendo har alltid lagd gode konsoller, og fy søren så mange gode spill som kom til de konsollene også! Nintendo 64 var, etter min mening, 90-tallets beste spillkonsoll (litt for ung til å ha spilt noe særlig SNES).

Har fortsatt min N64 og den fungerer fint, forutenom kontrollene, som ble ødelagt etter mye Mario Party :D

 

Dette var kontroll-killeren: http://www.youtube.com/watch?v=p7NWq-ViAhI

 

Nå har jeg lyst å kjøpe meg en 3DS bare for å få nyversjonen av OoT :p

Eventuelt en Wii...

Ah, nostalgi.

 

 

Edit: Kanskje et litt offtopic innlegg, men jaja ^^

Endret av JTBringe
Lenke til kommentar
Hehe, av å til skulle jeg ønske jeg var født 5-10 år senere enn jeg er, kjedelig generasjon jeg er født inn i -.- ikke har jeg fått med meg dette, zelda, eller noen av de første kjente spillkonsollene :(
Og derfor skulle du ønske du var født senere?Om du skulle mene 5-10 år tidligere, så er vel kanskje det noe flere føler. Men det er jo ingenting som stopper deg fra å sjekke ut eldre titler.
Haha, ja jeg mente tidligere :p Greia er vell helst den nostalgiaen du får av gamle spill, som jeg sjelden får, siden jeg spillte så dårlige spill som liten. Sitter å spiller hot pursuit 2 da :p

Ah, nostalgi.

Haha ja off :p digger nostalgi, mange spill jeg husker jeg spilte som liten, som jeg ikke kan huske hva heter :p hadde gameboy advance husker jeg, som jeg måtte kjøpe ekstra lys til, og husker jeg var helt i ekstase når Gameboy PS kom ut :p Og ikke minst Crash bandicoot :) spilte det mye som barn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...