Gå til innhold

Savner et bra spill basert på D&D


Anbefalte innlegg

Vet det kommer noe rundt hjørnet, var så fett med neverwinter nights, hvor man kunne bygge charactern akkurat som man ville, er så lei av at alle lvler på samme måte innenfor like klasser, jeg vil lage min halv ork, med dual kukris, det ser teit ut, men er drittfett, og det funker fantastisk (Dette var bare ett eksempel på at jeg savner muligheten til å gjøre akkurat som man vil..)

 

Regner med at grunnen for at nesten ingen mmo gjør dette, er at det er vanskelig å balansere for pvp, samt områder i pve, men come on folks, er så lei av denne autolvlingen.... I want hardcore D&D :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Atari som sitter på rettighetene til D&D, og de er ikke interessert i å utgi et nytt dypt D&D-spill. Du får håpe at Project Eternity gjør det bra, så kanskje Atari lar Obsidian lage Icewind Dale 3.

I know venter på det spillet.. Hater at Atari ødela nwn serien

 

 

det siste der så jo litt spennende ut :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir

 

jeg vet det, jeg har god smak. tror det blir vanskelig å finne noe D&D som ikke har autoattack

og som er bra. Dungeon Siege 3 for eks har ikke autoattack men der igjen, det suger og det er ikke D&D. Du får drite i det å pine deg gjennom den auto tingen å spille Dragon Age

eller Icewind Dale eller Baldurs Gate

Endret av EpicScore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...