Gå til innhold

Tilbakeblikk: Sid Meier's Alpha Centauri (Mac, PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et av tidenes desidert beste spill. Herlig tilbakeblikk. Trist at EA sitter og ruger på rettighetene, slik at vi nok aldri får en oppfølger. Dvs, det kunne nok kanskje kommet en oppfølger i form av en FPS.

Skrevet

Ser fram til Alpha Centauri-FPSen, ja. :-(

Men som andre her seier: fullstendig fantastisk spel, fenomenalt både i einspelar og fleirspelar. :)

Kay

Skrevet

Jeg synes det er litt trist om eierskapet til navnet er det som hindrer Alpha Centauri i å få en oppfølger. Jeg hadde mer enn gjerne kjøpt Sid Meier's Colonization of Some Planet in Outer Space.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er litt trist om eierskapet til navnet er det som hindrer Alpha Centauri i å få en oppfølger. Jeg hadde mer enn gjerne kjøpt Sid Meier's Colonization of Some Planet in Outer Space.

Spørs om ikke utgivere i dag synes det er for stor risiko å utgi spirituelle oppfølgere. Mye tryggere å lage Civilization 6, eller som de akkurat gjorde: XCOM Enemy Unknown. Der kopierte de jo navnet ned til minste detalj.

Endret av radiohodet
Skrevet (endret)

Eneste jeg vil ha på GOG mer enn Alien Crossfire er System Shock 2!

Edit: Tror jammen jeg må installere Alpha Centauri veldig snart.

Endret av Godsaker
  • Liker 1
Skrevet

Har orginalboksene av Alpha centauri og Alien Crossfire med Cd, manual og tech tree plakat. I god stand hvis noen er interessert i å kjøpe..

Skrevet

Herlig spill. Har det faktisk installert fremdeles :)

En av de tingene jeg likte best med Alpha Centauri var måten man kunne skreddersy enheter på.

Noen kunne vel lage en Civ V Alpha Centauri mod?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...