Gå til innhold

Kabinett for kjøling


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er ute etter et kabinett som er så rimelig som mulig, men som også har muligheter for god kjøling. Det vil si god plass, det skal helst være lett å rydde vekk strømkablene (viktig) og jeg må ha mulighet for å sette inn mange vifter pluss støtte for vannkjøling.

 

Er det noen andre som har noen forslag? Akkurat på kabinett vet jeg ikke hvilke finesser som finnes. Men hvis det er noen av kabinettene som har geniale funksjoner som dere har prøvd selv, så er jeg veldig åpen for det.

 

Takk skal dere ha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corsair Carbide 500R. Definitivt. Det er ikke et veldig dyrt kabinett (rundt 500-600kr tror jeg), men har veldig gode kjølemuligheter. Du har plass til en H100 vannkjøling, og det er også god plass til vifter rundt omkring i kabinettet. Det er også veldig bra for kabelsortering (som alle Corsairs kabinetter). Har hatt det selv i snart et år nå, og jeg er kjempefornøyd.

 

Men hvis du skal kjøre full vannkjøling med custom loop, så bør du nok gå for et fulltower kabinett. Anbefaler 800D.

Lenke til kommentar

Jeg forstod det i hvert fall slik at trådstarter ikke likte mid-tower, og lurte på om kabinettet i linken ga god valuta for pengene (og da i henhold til andre Full Tower)

 

Personlig så har jeg ikke så mye fokus på pris og verdi med dagens kabinetter, så ønsker ikke å uttale meg rundt akkurat det. :)

Lenke til kommentar

Fractal Design Define XL er også et godt forslag. Mye plass til f.eks. vannkjøling, gode muligheter for å gjemme kabler (stort rom bak hovedkortplaten hvor alle kabler kan skjules), mange vifteplasseringer, støydempet, mye harddiskplass (områder som også kan utnyttes til vannkjølingsutstyr, f.eks. pumpe og lignende).

Lenke til kommentar

Jeg forstod det i hvert fall slik at trådstarter ikke likte mid-tower, og lurte på om kabinettet i linken ga god valuta for pengene (og da i henhold til andre Full Tower)

 

Personlig så har jeg ikke så mye fokus på pris og verdi med dagens kabinetter, så ønsker ikke å uttale meg rundt akkurat det. :)

 

Da forstod du rett. ;)

 

Skal sjekke litt opp rundt Fractal Design XL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...