Gå til innhold

Frp vil la homofile gifte seg og adoptere barn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortsagt, barna med homofile "foreldre" går er hælvette i møte.

Hva blir det neste, en alene mor/far og en bikkje som er gift som adoptere barn?

 

Det er faktisk mange barn som sliter i vanlige familier også... tidsklemma, fattigdom og rus er et større problem enn oppvekst med homofile foreldre... At staten skal oppdra og passe på barna fra de er små til de omtrent flytter ut... er også et potensielt problem...

 

Mangel på kjærlighet og tid til å bry seg om barna dine er noe å jobbe med...

 

Hva slags kjønn man har er ikke et relevant problem, som har noen ting med hvordan et barn har det.

 

Kort oppsummert: Dine fordommer og totalt mangel på relasjoner til andre mennesker er en større trussel for slike barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det var bare for å påpeke hvordan barn blir påviket av dysfunksjonelle familieenheter. Har nok ganske så dramatiske konsekvenser hvor mor er fraværende også.

det eneste som er ''dysfunksjonelt'' her er meningene dine fra bronsealderen. hva er det som ikke fungerer med ett barn av homofile foreldre. jeg antar at du har erfaring med dette siden du kan si det som om det er sannheten. ellers så er du dypt religiøs.
Lenke til kommentar

Nei, det var bare for å påpeke hvordan barn blir påviket av dysfunksjonelle familieenheter. Har nok ganske så dramatiske konsekvenser hvor mor er fraværende også.

det eneste som er ''dysfunksjonelt'' her er meningene dine fra bronsealderen. hva er det som ikke fungerer med ett barn av homofile foreldre. jeg antar at du har erfaring med dette siden du kan si det som om det er sannheten. ellers så er du dypt religiøs.

Hvor lenge har du hatt gullmedlemskap i boys town?

 

http://www.youtube.com/watch?v=QdbnABgHf44&feature=related

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Nei, det var bare for å påpeke hvordan barn blir påviket av dysfunksjonelle familieenheter. Har nok ganske så dramatiske konsekvenser hvor mor er fraværende også.

det eneste som er ''dysfunksjonelt'' her er meningene dine fra bronsealderen. hva er det som ikke fungerer med ett barn av homofile foreldre. jeg antar at du har erfaring med dette siden du kan si det som om det er sannheten. ellers så er du dypt religiøs.

Hvor lenge har du hatt gullmedlemskap i boys town?

 

http://www.youtube.com/watch?v=QdbnABgHf44&feature=related

fuckings bullshit! hva i helvete har pedofili med homofili å gjøre?? å være pedo er ikke det samme som å være homo..... det finnes jo like mange hetro ''pedoer''. og hva faen mener du med boys town?? forbanna hjernevaka kjøttkake! hold de bronsealdermeningene for deg selv og mur deg inne i en kjeller
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Troll.

håper du troller ja! for hvis ikke begynner jeg å lure på hvilken steinalderskole du gikk på!

 

Ja siden homofili ofte er et tegn til sinnlidelser så bør vi skjerme barna.

mener du at homofili er en sinnslidelse?? akkurat som religion og idioti som foresten ble fjernet som medisinsk begrep på 1930 om du har fått det med deg :eek:
Lenke til kommentar

Steinalder eller bronsealder, nå må du bestemme deg.

 

Ja, du vet homofile er genetisk sett identiske med heterofile ergo det er et valg som avviker fra normen og dermed en lidelse. Å la psykisk skadde mennesker få adoptere barn er ikke korrekt samme hva slags tidsalder man befinner seg i.

 

134971d1298839488-banos-de-hombres-y-mujeres-nambla.jpg

men i svarteste granskauen! hvor har du fått for deg at homofili er et valg? når valgte du å være hetro?? hvordan kan noen velge hvem de skal forelske seg i? og homofili ble strøket fra kartet med sinnslidelser for mange år siden! følg med steinaldergutt!

 

her alle sammen har vi en gjøk som har tatt janteloven i egne hender og leker jantepoliti!

Endret av thepill
Lenke til kommentar

Jeg velger å ignorere trollet og stiller spørsmålet om noen vet av statistikk over kjønnsfordelingen blant savnede barn?

jeg troller ikke! hvis du ikke liker at vi lever i 2012 kan du jo flytte til amish folket! de har jo fine og strenge regler for homofili. det kan godt hende du syns jeg troller, men det samme må jo du gjøre med de tullete meningene du har
Lenke til kommentar

*snip*

 

Hang on, jeg har ikke tatt meg bryet til å se filmen, da jeg misliker argumenter som går på film, og lite tekst. Men sammenlignet du akkurat nå pedofili og homofili/ mener at homofile ofte er pedofile?

Mye tyder på at mange homofile også har en dragning mot barn ja.

 

nambla_lemon.jpg

 

Mye tyder også på at heterofile har dragninger mot mindreårige dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mye tyder også på at heterofile har dragninger mot mindreårige dessverre.

Jepp, men raten er lavere.

Best å være på den sikre siden og ikke innføre flere faremomenter, barnas beste trår forann folks ønsker

 

De aller fleste barn som blir misbrukt seksuelt er gutter - akkurat det er jeg temmelig sikker på.

De fleste overgripere er hankjønn, for et sammentreff. Enda en grunn til å ikke gi homofile adopsjonsrett

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The report entitled Homosexuality and Child Sexual Abuse, shows that while homosexual men make up less than three per cent of the adult male population, they commit a disproportionate number (one third or more) of child sexual molestations. Dailey's report is being sent to parents, youth groups, school administrators, Catholic bishops, and religious organizations.

Homosexuality and Child Sexual Abuse presents a number of controversial findings. The first is that a significant percentage of child sexual abuse victims are boys.

 

http://www.theinterim.com/2002/sept/02study.html

 

 

Så in conclusion. Denne dyrkingen av homofile som stakkars forfulgte offer må stoppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at homofile foreldre er optimalt. Selv om jeg antar at de homofile som blir foreldre ikke puler rundt like mye som andre homofile, så vil mobbing fremdeles være et problem. Det å være annerledes i det hele tatt i flokken, er alltid et problem.

Dette er homofile som 1. vil bruke barn for å alminneliggjøre sine seksuelle og forelskelsespreferanser, og 2. realisere seg selv igjennom å få barn.

Det er ikke noe forkastelig i dette.

Jeg ser heller ikke noen automatikk i at sånne spekulanter som meg skal få skalte og valte på bakgrunn av løs synsing med hvem som egner seg og ikke egner seg som foreldre. Jeg vet om så utrolig mange ræva heterofile foreldre, så slike sentralistiske systemer virker grovt forskjellsbehandlende på sviktende grunnlag. Generelt er alt av stat og sentral fordeling dårlig, og jeg støtter dette forslaget.

 

Jeg må si jeg stusser over Frps valg, da de kommer til å miste kristen-stemmer. De trenger ikke liberalisere seg selv, ettersom Norge ikke har noe liberalt alternativ, utover DLF, og de kommer nok aldri til å få makt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...