Gå til innhold

[Løst] Trukket 2000 fra konto


HawkeyeFtw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr at beløpet bare er reservert fra konto og ikke trukket fullt enda, tar som regel noen dager så blir det bokført ferdig og du kan se hvem som har trukket det.

 

Da ser du også om det er noe du har brukt VISA kortet på selv eller om du har blitt svindlet

 

Takk for svar. Er det mulig å ringe banken for få vite hvor pengene går før de blir bokført?

Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig at enkelte ting blir trukket, så satt inn på kontoen din igjen, for så å bli trukket igjen.. Og det gjerne i løpet av noen uker. Jævla irriterende.

 

Men 2090 kr? Kan ikke huske å ha brukt dette beløpet heller. Er det noen mulighet for at det bare er gjort en feil og jeg får pengene tilbake eller blir de trukket uansett?

Lenke til kommentar

Takk for alle svar så langt! :) Sjekket nettbanken nå nettopp og har fått pengene tilbake. Vil det si at de ikke har mulighet trekke pengene tilbake en gang til? Altså at de tar 2000 kr på nytt? Sorry, for litt dumme spørsmål, er 18 år og har aldri opplevd noe liknende.

 

Og hva tror dere grunnen kan være?

Lenke til kommentar

:omg: ...RING BANKEN DIN OG VISA!

 

Ingen her inne,av det jeg vet,arbeider for banken din eller Visa og kan dermed kun spekulere, de eneste som kan gi deg svar er BANK OG/ELLER VISA

 

Eller du kan legge inn all nettbank informasjon her inkludert engangskoder så skal vi nok finne ut av det for deg...

Og i det lille tilfelle du kan prestere å gjøre det...Dette er det som kalles sarkasme...tror jeg :huh:

 

 

Beklager utbruddet men det må da være måtte på

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig at enkelte ting blir trukket, så satt inn på kontoen din igjen, for så å bli trukket igjen.. Og det gjerne i løpet av noen uker. Jævla irriterende.

Det er uvanlig dersom du ikke har kjøpt noe eller har en grunn til at pengene trekkes. Banken/VISA trekker ikke penger og setter de tilbake bare fordi de kan.
Lenke til kommentar

:omg: ...RING BANKEN DIN OG VISA!

 

Ingen her inne,av det jeg vet,arbeider for banken din eller Visa og kan dermed kun spekulere, de eneste som kan gi deg svar er BANK OG/ELLER VISA

 

Eller du kan legge inn all nettbank informasjon her inkludert engangskoder så skal vi nok finne ut av det for deg...

Og i det lille tilfelle du kan prestere å gjøre det...Dette er det som kalles sarkasme...tror jeg :huh:

 

 

Beklager utbruddet men det må da være måtte på

 

Selv om beløpet ikke står der lenger? Alt jeg lurer på er jo om det faktisk er grunn til bekymring selv om jeg har fått pengene tilbake. Må det være noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Det behøver ikke være noe du brukte kortet til på fredag, det kan være noe du har bestilt på nettet for lenge siden og så har ikke varen vært på lager før nå. Så reserverer de beløpet når de holder på med pakking og trekker beløpet fra konto når varen blir sendt.

 

Det er sikkert en naturlig forklaring på dette :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det behøver ikke være noe du brukte kortet til på fredag, det kan være noe du har bestilt på nettet for lenge siden og så har ikke varen vært på lager før nå. Så reserverer de beløpet når de holder på med pakking og trekker beløpet fra konto når varen blir sendt.

 

Det er sikkert en naturlig forklaring på dette :)

 

Får håpe på det :) Tror jeg ringer banken nå i nærmeste fremtid og hører hva som evt. var bestilt.

 

Takker for alle svar hvertfall :)

Lenke til kommentar

Problemet løst :) Sendte mail til banken og fikk vite at det var et hotell som hadde reservert pengene. Var på hotell den dagen pengene ble reservert og de tok kortnummer og alt det der (la den i en plastikkmaskin og kjørte over det og fikk det "printet"). Hotellet hevdet at de hverken hadde reservert eller trukket beløp. Og dette var de også sikre på og to respesjonister "sjekket" det. Og skjønner ikke hvorfor de reserverte 2090 kr heller? Prisen jeg skulle betale var vel 1595 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...