Gå til innhold

[Løst] Harddisk mistet "bokstaven sin"


Abies

Anbefalte innlegg

Hei, har eit pussig problem:

 

Veit nokon der ute kva ein skal gjera når harddiskar ikkje lenger har ein stasjonsbokstav, diskbehandlinga påstår at den ikkje har eit filsystem ein gong.

Formatera disken kan eg berre gløyma skal eg tru windows 7......

(Harddisken er ein "ordinær disk på 1TB frå samsung om eg ikkje hugsar feil.

 

Litt om korleis da skjedde:

 

Herja litt med linux og tenkte installera detta på ein minnepinne, då eg ikkje er heilt trygg på dette operativsystemet kobla eg fysisk ifrå to harddiskar (Ein SSD disk med windows 7 og ein "ordinær" 1TB disk).

 

Etter å ha fomla litt med linux instaleringa og ikkje heilt fått da til, gav eg opp og kobla til SSD disken og den andre. Windows starta som vanleg, harddisken på 1TB med steam (programsaken frå valve) dukka ikkje opp andre stadar enn i diskbehandlinga.

 

Her ligg den utan eit filsystem og vil slett ikkje lata windows formatera seg eller på andre måtar ha interaksjon med meg. :)

 

 

Set pris på hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje heilt sikker på korleis eg skal få eit bilete med på forumet her, må vist lasta da opp...

 

Harddisken da e snakk om kjem opp som "disk 0" og inneheld 2 partisjonar utan at eg kan forklara kvifor, begge partisjonane er "ok"

 

Dei tre andre harddiskane står som normalt. Kan og føya til at alle harddiskane står som "master" bios

Windows fortel meg og at disken er tom og i bra form.

(Byrja tru at disken er formatert av linux, noko som igjen betyr at eg rotar fælt om dagen, noko som igjen betyr at eg kjenner meg frå litt til veldig idiot..... )

 

Takk for at du tek deg tid til å svara :)

Lenke til kommentar

Da gjere eg, når eg trykke får eg beskjed om at partisjonen er oppretta av eit anna operativsystem. Dermed er vel konklusjonen at eg har rota maksimalt og formatert harddisken då eg surra med linux installasjonen. TRUR EG.......... :(

 

Håpar du kjem til ein annan konklusjon!

Lenke til kommentar

Då vert da gravøl over stakkars datafilene mine i kveld, aldri så galt at da ikkje er godt for noko!

 

Ha ein fortsatt god kveld og takk for hjelpa!

 

(rettnok ikkje prøvd noko recovery program endå)

 

Oppdatering:

GetDataBack fungerte som ein draum, einaste bakdelen e at da kosta pengar.

Recuva slit med å finna harddisken, har ikkje gitt opp endå.

Photorec fungera men e ikkje so flink som fyrstnemde program, litt problemer med namn og slikt.

Endret av Abies
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...