Gå til innhold

Wing Commander-skaperen avslører Squadron 42 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må ha tapt flere hundre tusen dollars på at websiden har så og si vært nede i 3 dager allerede uten noe spesielt med updates. Skulle vel unngå de ekstra utgiftene med å ha det på Kickstarter, men å gjøre det selv og så ikke klare å levere er FAIL.

 

Jeg hadde tenkt å pledge, men ikke før websiden fungerer 100%.

 

 

"Invalid currency: eur" når jeg prøver å betale......også jeg som så gjerne ville gi vekk mine hardt opptjente penger til dette

 

Du må bruke US dollars.

Endret av ksjoet
Lenke til kommentar

Først i dag fikk jeg faktisk lagd en konto og pledget mine usle 60$. Websidene ser iallefall ut til å funke. Står på 732tusen av 2mill nå (36.6%), lurer på hvor mye mer de hadde hatt om sidene hadde taklet pågangen. Utrolig bittert hvis de ikke når summen pga det tullet.

Lenke til kommentar

Høres veldig interessant ut, men må si jeg blir veldig skeptisk av to ting:

1. Er spillet MMO eller enspiller? Høres nesten ut som om målet er å være awesome på begge samtidig, men da tror jeg heller det blir crappy på begge (jeg foretrekker enspiller).

2. Hva er greia med at man får forskjellige skip avhengig av hvor mye man betaler? Det var ikke særlig godt forklart (men det ligger kanskje begravd et sted på hjemmesiden, noen som vet?)

Lenke til kommentar

Ihht FAQen på sidene deres er begge mulig.

 

Everything is bought with in-game credits. These purchases won't offer any advantage over someone who puts in the "game-time" to earn the same amount of credits. You might ask, why have "in-game" purchases at all? This allows us the resources to support the game on an ongoing basis as well as continually add content.

 

Man kan kjøpe credits for ekte penger, eller velge å bruke tid på å tjene disse opp in-game istedet.

Lenke til kommentar

Ah, takker. Hadde ikke lest den biten av FAQ. Men desverre for meg så høres det mer og mer ut som et MMO jo mer jeg leser. Jeg får klare meg med X Rebirth :-)

 

Spillet er enspiller frem til du runder det. Da åpner det opp og du kan roame fritt rundt. Du kan spille enspiller delen offline, eller sammen med venner (co-op).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...